Ja was met Nyck ook zoiets, die viel overal net tussen. Gebeurt nu met Piastri ook denk ik
Ze zijn goed geĂŻnstrueerd aan wie ze de trophies moeten geven haha.
Max zijn stopwoordje/zinnetje is echt âIn the end of the dayâ.
Wat is dit sleeeeecht.
Sowieso die kart winnaar, je wil dat Max je beker geeft, zeg je dat je zo tegen Lewis opkijkt
Vraagje, kreeg je van tevoren een mail dat ie was verzonden? Ik heb nog niks qua updates vernomen namelijk!
Whaha ja en âneverthelessâ
Maar damn je zou toch denken dat de FIA met al dat geld wel iets meer organisatieskills zou hebben? Geluid is ook echt niet goed geregeld haha
Wookie of the year
Haha heerlijk hoe die man category uitspreekt: ka-teh-gor-rie, met dat Franse accent
Meah ik heb ook een trui besteld maar daarbij stond dat de levertijd pas begin januari is?
Deze show is wel echt het grootste dieptepunt wat ik in tijden heb gezien. Het lijkt wel een generale repetitie pff
Nu vind ik het helemaal zielig voor Oscar
What does it mean to win a price like this?
WELL OBVIOUSLY NOTHING IF YOU DONâT HAVE ENOUGH MONEY
Oefff wat een lauw applaus voor Nyck de Vries deze hele ceremonie is zo awkward haha
Ja ik kreeg gistermiddag een mail dat het was verzonden en vanochtend al een mailtje van DHL dat het vandaag bezorgd zou worden, en ik heb zondag net na de race besteld. ik was erg verbaasd, had het eigenlijk niet verwacht voor de kerst
Hehe ik dacht dat de F1 uitreiking niet meer ging gebeuren
Denk dat Max inmiddels hetzelfde denkt
Ik vond het wel een beetje dubbel om alle foute FIA beslissingen langs te zien komen op een gala dat georganiseerd wordt door de FIA
Hehe een vriendin en ik dachten precies hetzelfde, maar ik denk dat ze zich gewoon proberen in te dekken hahaha
Zelfde als ik feedback moet geven op een eigen presentatie oid, dan noem ik altijd al 10 dingen die niet goed gingen en dan valt het altijd mee
Wat een vreselijk gebeuren zeg die hele uitreiking. Heb echt het idee alsof ze in het buurthuis zitten zonder enige sfeer of wat dan ook (en dat terwijl ze in het Louvre zitten ). In die zin snap ik wel dat Lewis en Toto zeggen âwe komen nietâ
Mooi interview van Olav en Max!
Ik ben eindelijk begonnen aan drive to survive op netflix, echt mooi gemaakt!