Formule 1 (Deel 1)

Ik vind dit altijd zo flauw

Hahahaha heerlijk toch

1 like

Hij is wel echt al een hele tijd stil op insta!

NO MIKEY NO

5 likes

Wilde eerst geen abo nemen, maar dit is echt een slimme zet van hun

2 likes

Oh vind ik eigenlijk wel jammer, dan wordt het weer zo’n Max fanclub. Vond dat dit seizoen ook al heel erg bij Ziggo

3 likes

Haha nou dit is voor mij dus juist de reden om géén viaplay te nemen maar naar F1TV te gaan :sweat_smile: echt een hekel aan Jos Verstappen

5 likes

Oef nee zelfde hier… vind extra content van Max niet spannend maar zijn vader als analist??? Hele vreemde keuze als je mensen wilt aantrekken die F1 fan zijn. Geloof best dat de mensen die alleen voor Max de zondag kijken dit leuk vinden, maar mij niet bellen 🥲

3 likes

Ik denk dat viaplay vooral de investering wil terugverdienen en prima willen wijken van het plan als ze zien dat ze niet het aantal abonnees hebben waar ze op gehoopt hadden :joy:

4 likes

Ik denk dat mijn nieuwsgierigheid naar max-content het toch gaat winnen :sweat_smile:

Edit: Ik denk dat de Max-fans van de laatste jaren vooral de doelgroep zijn die geld op gaan leveren, de echte OG formule 1 kijkers zullen wel grotendeels f1tv doen denk ik?

Ja maar door de keuzes die viaplay maakt, ik denk echt dat ze veel van de Ziggo kijkers hadden kunnen meenemen. Die kiezen voor een groot deel alleen voor F1tv omdat Viaplay dit soort keuzes maakt.

2 likes

Ja daar heb je ook gelijk in

Ja ben wel benieuwd naar die Max content, maar gok ergens ook dat dat echt heel karig gaat zijn…paar korte filmpjes ofzo. Of dat nou het geld waard is. En de echt goede fragmenten zijn vast wel weer op internet terug te vinden :grimacing: :sweat_smile:

Ben uit off season wanhoop drive to survive maar weer opnieuw gaan kijken haha. Wel grappig om eerste seizoen, van 2018, terug te zien. Zulke broekies nog allemaal

Ik kan moeilijk kiezen wat mijn favoriete F1 nieuwsbericht van deze week is :heart_eyes: :joy:

8 likes

Even een vraag letterlijk een maand later, maar kun je F1TV op een andere manier op je tv kijken dan door het te casten? Ik wil liever F1TV maar vind dat casten en streamen altijd zo’n gedoe. Weet jij dat toevallig?

Als je een smart-tv hebt kun je de app installeren

2 likes

Waar heb je dat gezien? Mijn tv kan de app niet vinden en het staat hier ook niet bij, of kijk ik verkeerd?

Op de website van Ziggo, maar ik zie nu dat dat ook aangepast is.

2 likes

Ah jammer

1 like

Maar je kan toch ook gewoon via internet kijken neem ik aan? Zonder chromecast?