Ik ga denk ik toch voor Viaplay. Maar dan niet via Ziggo of KPN maar via de dienst zelf. Je kunt dan wel maar naar 2 schermen casten maximaal, dus dat is het nadeel.
Maar we gaan het met z’n 3en afsluiten (dus 2x keer een abbo) en dan is het net zo duur als F1 tv!
Godver, helemaal overgestapt van Ziggo naar KPN omdat ze voor nieuwe klanten gratis Viaplay aanbieden op een rechtstreeks kanaal en dus niet via de stream, gaat het abonnement in per 21 maart terwijl de eerste race op 19/20 maart is en lees ik net dat het rechtstreekse kanaal maar tot 1 augustus is: DPG Media Privacy Gate
Irritant
Oh wow wat stom. Wij hebben gisteren F1TV geprobeerd maar ik ben nog niet echt onder de indruk van de werking van de app dus twijfel of we dit aanhouden en niet alsnog Viaplay doen
Dat is ook stom, ze adverteren ermee dat je het hele seizoen gratis kunt kijken.
Dat kan ook gewoon, alleen dus evt via een stream ipv kanaal
Ik heb denk ik ongeveer een jaar geleden op de website van mercedes iets ingevuld om driver cards te ontvangen. Nooit meer iets van gehoord en ik was het al helemaal vergeten. Totdat er vandaag opeens een envelop uit engeland in de brievenbus lag met driver cards van Hamilton en Bottas
Ah wat tof joh! Stiekem beetje jaloers hah, die link op de website doet het niet meer Ik lees online dat je bij veel andere teams soms kaarten kunt krijgen als je ze een brief stuurt met een gefrankeerde retourenvelop. Daar loop ik alleen een beetje vast, want kan wel een Nederlandse internationale zegel op de retourevelop plakken maar daar hebben ze natuurlijk niets aan als de kaart vanuit Engels of Italie wordt verstuurd
Maar volgens mij kom je in Nederland weer niet aan postzegels van UK of een ander land…
Ja bij andere teams moet je idd voor een gefrankeerde envelop zorgen, dus was echt verbaasd dat dat hier dus niet bij hoefde. Op tiktok staan trouwens meerdere filmpjes van mensen uit Nederland die van andere teams kaarten hebben ontvangen. Misschien dat zij weten hoe je aan postzegels kan komen?
Nikita Mazepin mag alleen racen als hij oorlog tegen Oekraïne op schrift veroordeelt
Ik vind dit echt een goede zet, tot nu toe heeft hij er alleen met een heel matig statement op gereageerd
Ik vind het niet goed eigenlijk. Hij kan dit nooit ondertekenen als hij nog ooit terug naar Rusland wil. Je hebt nu op papier staan dat je min of meer anti-Putin bent. Vind het een zwakke zet van FIA. Had de beslissing gewoon voor hem genomen en gezegd dat hij niet meer welkom is. Het is voor Mazepin oprecht gevaarlijk om dit te ondertekenen.
Heb je ook wel gelijk in maar zouden deze opties niet al besproken zijn met hem?
Hoe bedoel je precies?
Nouja ik hoop ergens dat ze dit niet naar buiten brengen zonder eerst met hem zelf gesproken te hebben dus dat hij wist dat dit eraan zat te komen en niet zelf wilde terugtrekken?
Z’n vader is bondgenoot van Putin dus het zou ook gewoon echt kunnen dat hij niet tegen deze oorlog is. Is allemaal speculatie natuurlijk hoor.
En met zijn vader als voormalig hoofdsponsor.
Oh wow, Haas heeft Mazepin dus echt uit het team gegooid nu. Had ik ook weer niet helemaal aan zien komen dit…
Had het ook niet in de eerste instantie gedacht, maar zag die (volgens Twitter recente) foto met Mazepins vader en Putin mega vaak voorbij komen de afgelopen paar dagen. Denk dat er op dit punt hoe dan ook deze knoop doorgehakt moest worden door Haas.
Hij zat ook alleen in dat stoeltje vanwege het geld (wat nu weg is), het is geen goede coureur (op dat niveau) en qua persoonlijkheid doet hij het ook niet al te best. Ben benieuwd wie hem vervangt!
De geruchten gingen dat het Fittipaldi zou zijn, maar net is bekend gemaakt dat Magnussen gaat rijden voor Haas in 2022!
Whutttt die zag ik niet aankomen! Wel tof!