Formule 1 (Deel 1)

Moet je voor de grap eens kijken op de insta van K-mag, in zijn een-na-laatste post zit hij de Haas-livery van 2022 lekker te bashen en nu mag hij er zelf in rijden :joy:

3 likes

K-Mag!!! Suck my balls mate! :sweat_smile:

Mooi statement!

Zo’n zin in het nieuwe seizoen en deze week begint eigenlijk ook al goed:
– Morgen, vrijdag en zaterdag Bahrain testing
– Vrijdag drive to surive season 4 online
– En dan heb ik ook m’n McLaren lego binnen dus ik heb veel te doen dit weekend :heart_eyes:

10 likes

Oooh yessssss

En tof dat haas magnussen weer tevoorschijn haalt!

2 likes

Echt stom dat Hamilton hier niet bij staat.

Waarom niet eigenlijk?

Hij was nog niet in Bahrain, dus het is niet dat hij weigerde ofzo maar toch, beetje jammer.

Ja, vertraagd vliegtuig, niet zoveel aan te doen. Wel intrressant want hij had er eerst ook een story over geplaatst op insta maar die zie ik nu niet meer?

Hoe kan hij nou weer vertraagd zijn. Dacht dat Hamilton wel een private jet zou hebben maar misschien was de piloot ziek.

Wel balen hoor, Hamilton had zeker op de foto ook moeten staan.

Hij heeft geen eigen jet meer, maar hij zal vast prive vliegen. Maar ook privevluchten kunnen vertraging hebben :sweat_smile: Mja, gaat om het gebaar, Lewis maakt op zn eigen socials ook meer dan duidelijk hoe hij erin staat. Zou me ook niets verbazen als ze dit voor de races nog gaan herhalen (ipv de we race as one en no racism shirts ed).

2 likes

Ja geen idee, geen ervaring met privevluchten.
Helaas

1 like

Heeft iemand al F1 gekeken via Viaplay? Ik heb het net opgestart om de testdagen te bekijken maar ik durf het bijna niet toe te geven maar ik moet zo wennen aan deze presentatoren.

Ik heb net even 5 min gekeken, moet ook zeker even wennen. Maar het is anders.

Ben wel erg aan het twijfelen tussen Viaplay en F1 TV.

Ja ik twijfel nu ook wel. Ik miste echt een beetje enthousiasme bij de commentatoren. MAar viaplay is voor nu nog gratis dus een mooi moment om te testen of het wat is. En F1 tv kan je niet rechtstreeks op tv kijken dat vind ik wel echt minder.

1 like

Ik heb gisteren de strijd der titanen (oid) op viaplay gekeken en een stukje testdagen net maar ik vond het een beetje koeltjes en bijna een soort jeugdjournaal achtig, heel feitelijk, alsof het zo wordt opgedreund en qua intonatie enzo een beetje gemaakt. Jammer want ik vond juist dat enthousiasme en de lol onderling van de vorige club zo leuk

Kijk je Viaplay via Ziggo?

Ah heel Twitter vindt hem uiteraard een hypocriete walgbak👍. Beetje sneu om je zo te moeten verantwoorden.

1 like

Ja, inderdaad wat jij zegt. Ik mis echt het enthousiasme van de oude ploeg.

Nee via KPN en daarna kon ik een account aanmaken voor de app.

2 likes

Bij F1 TV pro kreeg ik vandaag 20% korting als nieuwe klant, dan is het 51,99 voor een jaar

1 like

Die hebben nog geen NL commentaar aan t begin zag ik! Maar dat maakt mij niet uit.