Volgens mij ook geen app op tv’s en hoorde dat je enkel kan streamen.
Oh ja klopt! Ik ben al gewend om het te streamen vorig seizoen met Ziggo en kijk ook vaak op mijn laptop.
Ik heb toch maar een abonnement op viaplay genomen. De commentatoren kan ik wel aan wennen denk ik, maar het studieprogramma is wel erg suf tot nu toe. Voelt erg ongemakkelijk nog.
Drive to survive 4 staat op Netflix en ik heb Corona dus dat wordt de hele middag kijken.
Ik krijg door drive to survive weer helemaal zin in het volgende seizoen
Doen mensen hier mee met F1 Fantasy? Ik heb het nog nooit gedaan dus geen idee of ik het wat vind, maar heb voor dit jaar wel een account aangemaakt. Misschien kunnen we een FF F1 league maken als er nog meer meedoen?
Haha ik dacht van de week dat ik ook wel eens kon kijken of het wat was, ga ik morgen eens doen
Yes ik doe mee! Een league lijkt me leuk!
Ok, hoop dat ik het goed doe zo, maar als het goed is kun je met deze code joinen!
25ca065f39
Nou zeg ik kan mijn team niet renamen? Ik sla het op en dan doet ie het niet
Als je in het hoofdscherm zit zegmaar staan er naast de rode knop ‘manage’ 3 puntjes bovenelkaar, als je daar op klikt krijg je ‘rename’ en kun je hem hernoemen. Dit is op pc, weet niet of het er op mobiel hetzelfde uitziet!
Ik heb door Drive to survive zo’n zin in dit seizoen, hoop echt op spanningen tussen Russell en Hamilton. Gun het Russell sowieso heel erg! (Nog steeds liefde voor Bottas)
Ik heb het seizoen afgekenen. Ik vond Toto best sexy als hij boos is, of moet ik naar het opbiecht topic?
Haha ik heb ook een paar keer gedacht, oké hmm die Toto is niet verkeerd
De vrouw van Toto had t ook de hele tijd heel warm als ze over m praatte, die sopte bijna weg
Ik vind echt zowat iedereen mega sexy in die docu (vooral de drivers, teambaas van Haas en Mclaren sla ik toch over hahaha)
Edit: en nikita sla ik ook over
Wel jammer dat er geen F1 Fantasy app is
Whaha nee hoor, ik geil stiekem ook wel een beetje op Toto soms Maar nog erger, ook op Christian Horner
“No Mikey, no.”
Nee die teambazen doen mij niet zoveel. Die van Haas vind ik wel echt een baas, die zou comedian moeten worden.
Maar jullie allemaal de teambazen, meer Ricciardo voor mij
Edit: ooh las dat ie positief testte. Wil best met hem in quarantaine hoor.
Een jonge Toto😋
Beetje jammer dat het allemaal weer minder wordt zodra hij z’n mond opentrekt