Ok ok dan moet deze ook maar even (en nee Christian Horner, vrouwen kijken niet alleen voor de knappe drivers het is gewoon een mooie bijkomstigheidâŠ
)
- Mercedes
- Red Bull
- Ferrari
- McLaren
- Alpine
- Alpha Tauri
- Alfa Romeo
- Williams
- Haas
0 stemmers
Ok ok dan moet deze ook maar even (en nee Christian Horner, vrouwen kijken niet alleen voor de knappe drivers het is gewoon een mooie bijkomstigheidâŠ
)
0 stemmers
Voor nu mclaren. Maar russel mag er ook zijn.
McLaren is mân favoriete team (en hoop zooo dat de remproblemen die ze hadden voor het weekend zijn opgelost ) dus het voelt als vreemdgaan dat ik op Ferrari heb gestemd. Lando/Daniel helemaal leuk, maar damnnn Charles/Carlos
Trouwens, Haas is ook wel erg gestegen in mân lijst sinds de toevoeging van Kevin Magnussen
Maar kijk dan, zelfs in de meest oncharmante kleur:
Of misschien is McLaren oranje nog oncharmanter
Ja, ik verveel me op mn werk.
Niet slecht.
Deze met zân leren pet vind ik wel intens haha
Hier t artikel voor de liefhebbers: Netflix, âDrive to Survive,â and the New Cult of F1 Fandom | Vanity Fair
Haha hmm nee, ik zie ze toch liever in racepak denk ik
Eindelijk begonnen aan Drive to Survive. Even nagenieten van het vorige seizoen. Zin in zondag
Lekker heel de middag Drive to Survive kijken! Ik ga het extreem druk hebben aankomende weken (ook zonder WiFi haha) dus ik ben bang dat ik de eerste paar races maar een klein beetje mee kan krijgen
Fijn voor Ricciardo!
Haha mooi artikel ook met een Nederlandse bril op want zowel Piastri, vanDoorne, als hij maakte kans, dus niet alsof hij nu zeker nu iets âverliestâ
Gaan we weer: Hulkenback! Sebje heeft Corona, dus Hulkenberg mag invallen
En tipje: F1TV is nu 7 dagen gratis, voor degene die nog geen keuze heeft kunnen maken misschien goed om te kunnen testen dit weekend
Wel leuk dat Nico dan terugkomt. Gaan vrees ik nog wel meer besmettingen komen de aankomende maanden
Leuk voor Hulkenberg maar vind het echt zielig voor Seb inderdaad hopen dat het zich niet nog verder en verder verspreid.
LOVE IT! Helemaal in de stemming alweer zo
Nooo niet Carlos next
Ik vind Hulkenberg zo heetđ„” mag van mij wel weer vast terugkomen