Ik kijk nu de vrije training via Viaplay maar vind het commentaar echt saai. Heel vlak van toon en helemaal niet enthousiast.
Ik wilde net hetzelfde komen posten. Heb ook heel onscherp beeld. Ben nog niet echt enthousiast helaas.
Vond Rick Winkelman het altijd heel leuk doen en vrees dat ik zelfs Olaf Mol ga missen.
Ja het doet me een beetje denken aan het commentaar bij een vlakke etappe van de Tour de France, het kabbelt een beetje rustig voort. Hoop dat het komt omdat het een training is en dat ze er tijdens de kwalificatie en race wel wat meer enthousiasme in kunnen gooien.
Je omschrijft het heel treffend inderdaad. Wat ik ook jammer vind is dat ze veel over âvroegerâ praten, ik zou liever juist meer horen over nieuwe coureurs, aanpassingen, andere regels enz. Maar misschien wordt het morgen en overmorgen nog wat enthousiaster inderdaad!
Het commentaar op Twitter is ook niet mals Ik vind het ook maar saai en vlak. En die ene presentator stikte net ong 15 min lang. Drink gewoon iets, jezus. Zat me er echt aan te storen
Ook echt zo: O. En een spin.
Olav: Ohhhhh en een spin!!!
Ik wil het heel graag kijken, maar ik ben de enige hier en vind dan zoân abbo in mijn eentje toch een beetje veel. Plus dat ik dit weekend niet kan proefkijken.
Hoewel hallo Ricciardo, Sainz, Hulkenbergđ„”
Maar als ik dit zo lees is het dus niet echt de moeite waard? Het commentaar? Misschien moet ik toch maar vpn nemen dan.
Was ook niet super enthousiast maar goed het is hun eerste officiële commentaar dus gun ze nog wat tijd. Zal wel wennen zijn.
En uiteindelijk was het ook een redelijk nietszeggende training dus zou kunnen dat ze het enthousiasme bewaren voor morgen en zondag.
Ik heb het testweekend ook zitten kijken via Viaplay en daar was het commentaar ook dodelijk saai. Nu is viaplay voor mij nog gratis maar is dit zo blijft (niet alleen het vreselijke commentaar maar ook slecht beeld en meerdere vastlopers) dan ben ik straks snel weg.
Even van de dark side maar ik vind het (Engelse) commentaar bij F1TV echt heel leuk en interessant
Ik heb het idee dat ze in de pauze tussen de eerste en tweede vrije training even bijgelezen hebben op Twitter want vind dat er nu al wat meer enthousiasme en intonatie in het commentaar zit.
Dit zijn twee andere mensen. Geloof ook dat deze twee de race zelf van commentaar gaan voorzien.
Aaah nou dat klinkt logisch ja. Ik vind dit inderdaad prima commentaar.
Ooo hahaha dat had ik dan weer niet in de gaten, lekker scherp van mij
Vind deze dan wel beter in ieder geval!
Ik heb training 2 niet kunnen kijken maar dat klinkt in ieder geval positiever
Ik had voor mezelf helemaal afgewogen of ik nou beter F1TV kon doen of Viaplay, en uiteindelijk op die laatste uitgekomen maar ik weet dus serieus niet meer waarom? Het is duurder en ok ze hebben meer dan alleen F1, maar dat is allemaal niet boeiend
Dus mezelf kennende heb ik straks beide
Wel benieuwd wat ze nu met die 50.000euro van Max hebben gedaan (voor het aanraken van Lewis zn achtervleugel) en waarom hij het niet mocht doneren
Weet jij of je hier Nederlandse ondertiteling oid bij kan doen of moet je dat niet willen?