Formule 1 (Deel 1)

True, maar opzich lijkt een F1-circuit me al niet echt de beste plek voor je gezondheid met al die rook, olie, gas, verbrand rubber :grimacing:

Vind dit circuit ook sowieso een beetje eng met al die blinde bochten en muren meteen naast de baan! Krijg er ook echt de kriebels van als ik er naar kijk :sweat_smile:

@punaise ja volgens mij kun je het gewoon aanpassen, heb ik vanochtend nog gedaan. De prijzen veranderen wel nav de races, Ferrari is nu duurder en McLaren goedkoper bv

3 likes

Ik word echt nerveus van dit circuit inderdaad, zo smal!

2 likes

Wie zit er nog meer klaar? :slight_smile:

2 likes

Altijd! Vond de trainingen weer erg interessant deze week, ben benieuwd

2 likes

Ja! Ook bijzonder en leuk dat red bull nu zo sterk was en mercedes zo slecht. Ben erg benieuwd naar de kwalificatie straks. Heeft iemand een goede kalender met alle tijden? Ik dacht dat de kwalificatie nu was, maar zat er 1,5 uur naast haha.

Als je op de F1 official site kijkt > schedule > raceweekend aanklikken past ie de tijd aan naar jouw tijdzone. Om 18:00 is de kwalificatie inderdaad en morgen om 19:00 de race!

Ja echt alles is opgeschud! Magnussen en Bottas ook weer zo goed. Echt leuk tegenover de afgelopen jaren

1 like

Ik zie nog niet ‘raceweekend’ staan, je bedoelt op formula1.com toch? Klinkt handig als ie het aanpast!

1 like
1 like

Dankje! Ik zie als ik doorklik dat op de .com hij het ook al aanpast naar m’n tijd. Janken die Australierace qua tijden haha

1 like

1 like

Hamilton is er gewoon bij q1 uitgeknikkerd :open_mouth: :joy:

Ohhh Hamilton haha :joy:

1 like

Waaaat is diiiiit

Omg Hamilton :scream::scream: wat slecht

Ah vind dit echt sneu voor Hamilton. Wel echt bizar wat een auto kan doen voor een driver.

1 like

Bizar dat verschil tussen hamilton en russel

2 likes

Oef dat was een flinke

Teeering wat ging dat hard… hoop dat Mick helemaal oké is

2 likes

Duurt lang :sweat: hoop dat alles goed is met hem

1 like

Het duurt echt lang. Jeetje

1 like