Formule 1 (Deel 1)

Hij praat schijnbaar over de boardradio dus hij is iig bij

3 likes

Dat was een harde klap, hopelijk komt Mick daar goed uit. Wel netjes dat er alleen van ver wordt gefilmd.

5 likes

Ik vind deze baan zo leip. Laat staan met alles wat er buiten de baan gebeurt. Van mij mogen ze deze van de F1 kalender afhalen.

1 like

Is dit wel echt? was 10k verderop die attacks, rechtsonderin die explosie ziet er ook supernep uit.

1 like

Gatsie het extractie team is er ook bij :worried:

Haha nee het is nep, zie ook die notificatie bovenin maar

1 like

Oh nee he, wat heftig zeg…

1 like

Nee het is een ā€œgrapā€ maar ik vind dat het pijnlijk weergeeft hoe de FIA hierover denkt.

2 likes

De ambulance rijdt in ieder geval niet met piepende banden weg, hopelijk is dat een indicatie dat het naar omstandigheden goed gaat met Schumacher

2 likes

Of ze doen zo rustig mogelijk met weinig bewegingen voor rug danwel nek?

Men zei net dat de heli aan het ā€˜warm draaien’ is.

Is ook wel iets dat hij niet meer in beeld is. Vind ik heel netjes! Maar geeft wel zorgen.

Ja dat wel! Maar wel bizar hoe ze bij viaplay continu die crash blijven herhalen ofzo…

Het is hier eerder al gezegd, van mij mag dit circuit van de kalender.

Ongelukken horen bij de sport, maar deze impact hoort ook deels bij Jeddah. :triumph:

1 like

Ja, ik keek ook niet meer erna.
Was ook bij grosean toen, werd me veel tr vaak herhaalt.

Ik wilde net hetzelfde type. De zoveelste fail van Viaplay :exploding_head:

De vraag is of de herhaling van viaplay is of van f1tv. Want de beelde e.d. komen bij f1tv vandaan.

1 like

Ik wilde net zeggen dat ik het ook goed vind dat ze de crash niet zo vaak herhalen (F1 tv). Helaas bij Viaplay wel dus. Vond dat bij Grosjean toen ook zo naar.

1 like

F1tv heeft nog geen herhaling laten zien. Of ik heb het gemist.

2 likes

Dit is 100% Viaplay nu, want bij F1tv zien we inderdaad geen replays. @Hermione

4 likes

Dan vind ik het inderdaad slecht van viaplay

2 likes

Wat een heftige crash zeg. Echt link dit circuit, mag wat mij betreft geschrapt worden. 1x de kurbe raken en je zit in de muur… En dat met die snelheden, hoop echt dat Schumacher okĆ© is