Oh perez hou nog ff stand deze laatste rondes!!
Verstappen een DNF maar nu ook Olav en Jack
die zijn stilgevallen dat is toch jammer
Kom naar F1 tv
Rijdt Max nog wel bij jullie dan?
Bij mij doen ze het wel nog!
Vind het commentaar van Viaplay vandaag trouwens wel oké
Ja Jack en Olav hebben bij mij een herstart gekregen.
Hahahahha nee:sob: maar hier geen jack en olav. Die f1 tv mensen blijven maar doorgaan
Edit: zit een beetje te dubbelposten oeps. Maar vroeg me af of ze helemaal stil waren?
Ja de app viel bij mij weg. Maar alles werkt weer goed. Sowieso werkt de app bij mij mij goed. Zelfs het syncen gaat makkelijk. Het is alleen grappig dat Jack en Olav volgens mijn commentaar geven op de beelden van F1pro en dat merkt je met name bij code rood situaties.
Ik ook! Vind het nog steeds wennen maar vind dat ze het wel leuk doen samen. Het is ook nog maar de derde race natuurlijk
Nou Perez klasse hoor, 2e gefinisht.
Mercedes podium, zo onverdiend weer. Die pakken alleen podium als iemand uitvalt.
Hoe langer ik nog naar deze race kijk zonder Max, hoe zuurder ik wordt over wat dit doet voor de rest van het seizoen Russel nu voor Max in punten, enorme achterstand op Leclerc enz. Jammer
Ben wel blij dat Norris en Ricciardo weer een beetje op hun plekjes van vorig jaar hebben kunnen eindigen
Ja leuk voor McLaren dat ze weer een beetje meedoen voor puntjes!
Vind het wel jammer voor Haas, die hebben helemaal geen punten gepakt dit keer.
Ooh we krijgen het gezellige monegaskische volkslied weer
Edit: nieuwe klassement. Russel 2e
Het regent hard in Imola, F2 is op dit moment al uitgesteld. Ben benieuwd hoe dat gaat straks in de vrije training en straks de kwalificatie.
Uit puur eigen belang hoop ik stiekem dat de kwali van 17:00 uur wordt uitgesteld. Ik moet trainen tot 17:00 en ga het net niet redden anders. En zondag wordt kijken ook al een uitdaging vanwege een verjaardag waar ik niet onderuit kan.
Kijken er meer mensen? Eerste sprintkwali van het seizoen! Het lijkt iig droger te worden op de baan
Ja, ik kijk ook. Ik schrok even van Albon net, dacht dar die hele auto in rook zou opgaan.
Ik kijk ook! Hebben we nu elk weekend een rode vlag gehad?
De replay dat die remschijf ontplofte is echt spectaculair.
Bizar hè!