Formule 1 (Deel 1)

Magnussen :rofl::dash::magic_wand::man_mage:t3:

3 likes

Hmmm ben heel benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen maar wel lekker

2 likes

Leclerc in het Italiaans :hot_face:

2 likes

:smirk::smirk:

1 like

Sowieso drivers die in hun eigen taal praten :drooling_face: Sainz in het Spaans, Gasly in het Frans, zelfs Vettel in het Duits :smiling_face_with_three_hearts:

Leclerc’s moedertaal is Frans :slight_smile: dus extra impressive! maar eens, Checo in het Spaans :heart_eyes:

1 like

Haha ja je hebt gelijk, bedoel ook eigenlijk meer gewoon alles behalve Engels :laughing:

1 like

Lekkere sprint-race!

2 likes

Ik vind de strijd tussen Max en LeClerc zo mooi om te zien.

2 likes

Deze interviewer :rofl::rofl:

Kan er echt uren naar kijken, zo leuk!

Al moet ik zeggen dat ik nog steeds weinig met de sprint race heb :grimacing: vind gewoon alleen quali leuker

1 like

Regenracee!!! Of nja, het schijnt nu droger te worden maar het circuit is nat en mogelijk valt er nog een bui. Zin an!

1 like

wat een lekkere start voor Red bull!

1 like

Ahhh wat balen voor Sainz wel, maar Perez en Max lekker weg samen!

1 like

Ahh Carlos :pensive:

Ik zit bij mijn ouders en daar hebben ze Viaplay zonder het commentaar van Olav en Jack en ik ben nu al klaar met knabbel en babbel van Viaplay. Ze noemen Ricciardo ‘Ricardo’ en ze herhalen elkaar continu.

3 likes

Ricciardo heet ook Ricardo, zo spreekt hij zelf zijn naam uit, dus ze doen het eindelijk goed op de NL tv

4 likes

Ah heb het wel echt te doen met Carlos :pleading_face:

Ahhh Alonso!
How bad is the damage?
Nou uhhh er zit een gat in je auto :sweat_smile:

Wth die auto van Alonso valt gewoon van ellende uit elkaar

2 likes

Het werd helaas ook niet echt uitgesproken zoals Ricciardo zijn eigen naam uitspreekt. Het was echt een soort plat Hollands.

2 likes