Oh jeetje, Leclerc loopt 6 seconden in op de Red Bull’s…
Slechte pitstop voor Checo
Ooooh nee Charles
Leclerc ook een dnf
Achh dat gun ik hem nou ook weer niet🥺
Noooooo jemig … Wat shit voor Ferrari dit
Oh jeetje, beide ferrari’s DNF
Ahhh nee Ferrari
Ik had echt veel liever zoals bij Red Bull: eerste races kut, maar daarna beter
Dan nu bij Ferrari: iedereen krijgt hoop, en dan poef, dag hoop
Ik vind dit altijd zó sneu voor de pitcrew. Zo hard werken en dan twee DNF’s. Je ziet dan ook gewoon die machteloosheid bij ze
Kan Gasly niet ook nog even voorbij russell? Ik gun Gasly wel een podium (sorry gun het Russell en Mercedes toch minder)
Liked by Pierre Gasly
Hij heeft niet gezegd laat max voorbij, alleen dat ze niet mochten vechten. Ivm dat anders veel tijd kost en leclerc ze straks beide kan passeren als ze alleen maar met mekaar aan het vechten zijn.
Ja klopt dat bedacht ik me later ook helemaal toen de pit van perez zo snel kwam. En volgens mij reed Max ook op dat moment sneller dan Checo.
Heeft iemand een idee hoeveel motoren Ferrari nu heeft verbruikt?
Ik denk meer dan de populatie van Monaco inmiddels Al hadden ze eerdere wel weer kunnen repareren toch?
Ik ben een beetje onredelijk boos op de slecht getimede pitstop van Mclaren voor Lando waardoor ie nu weer dat hele verkeer voorbij moet
Ik vind Hamilton echt een zeur af en toe maar dit gigantische stuiteren (inclusief de pijn in de rug) ook wel treurig worden. Als je coureurs zo klagen is dat natuurlijk niet best.
Wat is dit? Waarom doen ze dit met ze allen?
hahaha oh dit gefruts met die tape voor die wing van Tsunoda
WHahahah love it
Formule 1
Miljarden business
So Elite
Nieuwste technologie
Achtervleugel vasttapen