Ferrari zit al in t vliegtuig naar Canada joh
Edit: whaha nog even Carlos z’n uitval in de herhaling
Ferrari zit al in t vliegtuig naar Canada joh
Edit: whaha nog even Carlos z’n uitval in de herhaling
Zo’n opgeruimde box en pitmuur bij Ferrari terwijl de race nog bezig is
Hoezo hebben ze het over 5 rondes, nog maar 2 toch?
De boardradio hoorde wij wat later dan wanneer ie daadwerkelijk was
Dikke vertraging tussen de radio’s die ze uitzenden en de racebeelden
Die McLaren strategie van proberen en dan evt nog teruggeven lijkt me niet meer te gaan gebeuren in 2 ronden haha
Lekker weer een een twee voor Red Bull
Oei Lewis is kapot, hij stapt uit zijn auto als een soort oude man
Echt niet oke, twee uur lang klappen op je rug en ribben krijgen door een stuiterende auto
Ahh ik vind het echt best zielig eigenlijk, volgens mij hebben ze er echt veel last van.
Wow wat een sfeertje in die cooldown room zeg! Ziet er een beetje awkward uit
Ja je ziet dat hij echt veel pijn heeft. Ze moeten echt eens goed naar die auto gaan kijken
Whahaha echt he jammer want het idee vind ik leuk
Ik krijg een beetje het idee dat Max en George elkaar niet mogen en Perez hangt er een beetje ongemakkelijk bij. Vorige keer met Red Bull en Lando waren ze gezellig de race aan het bespreken en een keer daarna de Ferrari’s met Max ook weer, die liggen elkaar een stuk beter volgens mij
P3 worden als een team een P1-2 heeft is zo ongemakkelijk op dat podium ook
Red Bull gezellig samen champagne
George in een hoekje: eh hi
@Duif komt ook omdat George Russell stiekem een robot is
Russel heeft volgens mij vorig jaar na het kampioenschap van Verstappen op Twitter geschreven dat het onacceptabel was dat Verstappen het wk won. Ik kan me voorstellen dat dat niet echt leuk overkomt.
Ben bang dat het Ric zn laatste seizoen kan gaan worden, dat wil ik nieeet
Gasly wordt genoemd als zijn opvolger, dat zou voor mij de pijn wel heel veel verzachten.
Ik zit net naar een interview met Toto Wolf te kijken waar hij vertelt over zijn schema de komende dagen, dat is echt bizar. En die Albers bij Viaplay vertelt dat Toto nog de luxe heeft van een private jet maar die monteurs gaan dus blijkbaar met een gewone vlucht de wereld over.
Het werk van de monteurs wordt over het algemeen ook niet heel “goed” betaald las ik eens een keer. Het is een “privilege” om monteur te zijn