Bizar, neem gewoon je hele team mee op een vlucht.
Dat wordt opzich ook wat lastig want volgens mij bestaat een F1 team tijdens een race uit zo’n 90 mensen. Alleen had ik verwacht dat ze met een eigen vliegtuig zouden vliegen maar zoals ik het begreep vliegen ze gewoon met commerciële vlucht rond. Kan Netflix niet daar meer op inzoomen, hoe gaat het het personeel van een F1 team.
Ja andersom heeft Max ook uitspraken over George gedaan toen hij mocht invallen bij Mercedes en er allerlei drama was, dat hij express dramatisch ter aarde was gestort voor de camera’s en dat het een beetje een showpony is.
Ik had altijd een beetje een zwak voor George maar sinds hij bij Mercedes heeft getekend is het een beetje een arrogante kwal geworden. Bij Williams was het nog leuk als underdog, deed hij soms ineens aparte dingen qua strategie en zo, maar nu is hij nogal naast z’n schoenen gaan lopen dus de liefde is een beetje over
Sorry dubbelpost, maar deze tweet was wel echt een beetje de aanzet tot het afzwakken van mijn George-liefde idd
Hahahaha 100%
Ik vind die ellenlange excuses van Toto Wolff over de boardradio aan Lewis zo stom steeds. Vooral omdat Russel gewoon een heel prima seizoen rijdt met die auto tot nu toe. Netjes P3 vandaag en niks aan het handje, en dan Toto Wolff bijna onderdanig naar Lewis die amper de auto uit komt. Zal echt niet lekker voelen hoor en P4 is natuurlijk niet slecht, maar het contrast is zo groot
Whaha echt he, snap dat die Mercedes echt een shitbox is, en geloof ook wel dat ze nieuwe veranderingen aan de auto eerst bij Lewis testen (omdat hij meer ervaring heeft en betere feedback kan geven waarschijnlijk) en dat hij dus ook vaker de niet werkende veranderingen heeft. En dat dat kut is. Maar damn, ondanks dat alles wordt een 7x WDC er keer op keer uitgereden door een (Mercedes)rookie. Op een gegeven moment moet Lewis zich gaan verontschuldigen ipv Toto denk ik.
@Duif whahha die van Seb is ook echt true, die is er bijna zonder dat we hem gezien hebben gewoon tussendoor gesneakt naar P6 Love Seb
En George…ik vond hem heel leuk eerst maar na die crash in Imola vorig jaar dat ie Valtteri de schuld ging geven was ik er wel klaar mee hij was zoveel leuker toen ie gewoon relaxt zat te streamen met Alex en Charles en Lando enzo, maar als PR-robot van Mercedes heeft ie echt alle charme verloren
Deze quali rijdt iedereen op wets, behalve Norris. Hij rijdt op soft…
Samenvatting
Moest net terugdenken aan die race van vorig jaar waarbij iedereen ging pitten en Norris stug door ging op zijn softs (of mediums)
TOO SOON!
Edit:
Of wachten tot Stroll weer zo’n pareltje heeft:
Can you stay out on this conditions?
YES!
spint
Vettel derde bij FP3 en nu eruit in Q1. Tuurlijk
Ik vrees een beetje voor zijn positie volgend jaar, net als Ricciardo.
Ja, net als Pierre Zo jammer!
Hoop nog wel op een verrassende pole voor de afwisseling
Leclerc heeft een 50-place grid penalty doet me een beetje denken aan de straffen in Amerika, 260 jaar gevangenisstraf
Wat een prachtige kwalificatie!! Echt sick hoe alles zo dicht bij elkaar zit en gun het Haas wel echt hoor
Whahahaha love it
Ik vind deze quali ook echt geweldig en gun deze hele top 10 wel een pole! Mick in Q3 ook echt, zo leuk
Alonso p2! Prachtig
OMG FERNANDO!
Dit is echt awesome!
ALONSO! Aaaaah