Formule 1 (Deel 1)

Jaaaaa wat leuk!!!

4 likes

Hoe leuk Alonso op de eerste start rij. En volgens kneep Max ‘m stiekem wel een beetje

2 likes

Ik kneep 'm ook wel een beetje.

Alonso op 1 was toch ook wel leuk geweest.

PS Wat een walgelijk koorballen commentaar via Viaplay.

1 like

Ik luister dus niet meer het commentaar op Viaplay maar luister oud en vertrouwd naar Jack en Olav. Soms denk ik misschien moet ik Viaplay weer een kans geven maar dan lees ik dit soort dingen en dan denk ik “laat maar”

Ja, normaal luister ik ook naar Jack en Olav, die ga je dan toch weer een beetje meer waarderen. :grimacing:

1 like

Ik schakelde in met nog 2 minuten op de klok in Q3 (was in slaap gevallen, grr) en was echt heel verbaasd de namen te zien in Q3 :rofl:

3 likes

Een paar weken geleden kwam ik een oproep van Kassa of Radar tegen (in ieder geval een consumentenprogramma) en zij deden een oproep om klachten over Viaplay bij hen te melden. Toen werd er ok specifiek benoemd dat ze niet opzoek waren naar klachten over het commentaar. Dat is zegt toch ook wel wat.

5 likes

Elke keer weer dat gezeik met dat gehaper van ViaPlay :rage:

Heb je viaplay via je tv provider want dan kan je mogelijk via het extra kanaal kijken (en anders schijnt er een nood telefoonnummer te zijn van/bij Viaplay wat je kan bellen maar geen idee wat ze dan doen)

2 likes

Laat anders ff lekker niet de start zien, wat een bagger alweer

Hartverzakking hier.

Perez heeft echt een pechweekend, zijn goede flow is wel weg :cry:

1 like

Ahh kut voor Perez

Hopen dat ie nu wel een lift krijgt

9 likes

Aah hoop echt dat het Schumacher lukt om punten te pakken vandaag🥺

1 like

Jinxed it

2 likes

Fijn dat ik in ieder geval niet de jinxer ben deze keer :cry:

Ah noooo Schumacher

1 like

Norris achteraan, waren hele slechte stops bij mclaren

Sorry dubbelpost maar wat gebeurt er nou tijdens de pit van Lando??? Hij rijdt nu helemaal achteraan, zo stom voor hem