Formule 1 (Deel 1)

Ik schakelde in met nog 2 minuten op de klok in Q3 (was in slaap gevallen, grr) en was echt heel verbaasd de namen te zien in Q3 :rofl:

3 likes

Een paar weken geleden kwam ik een oproep van Kassa of Radar tegen (in ieder geval een consumentenprogramma) en zij deden een oproep om klachten over Viaplay bij hen te melden. Toen werd er ok specifiek benoemd dat ze niet opzoek waren naar klachten over het commentaar. Dat is zegt toch ook wel wat.

5 likes

Elke keer weer dat gezeik met dat gehaper van ViaPlay :rage:

Heb je viaplay via je tv provider want dan kan je mogelijk via het extra kanaal kijken (en anders schijnt er een nood telefoonnummer te zijn van/bij Viaplay wat je kan bellen maar geen idee wat ze dan doen)

2 likes

Laat anders ff lekker niet de start zien, wat een bagger alweer

Hartverzakking hier.

Perez heeft echt een pechweekend, zijn goede flow is wel weg :cry:

1 like

Ahh kut voor Perez

Hopen dat ie nu wel een lift krijgt

9 likes

Aah hoop echt dat het Schumacher lukt om punten te pakken vandaag🥺

1 like

Jinxed it

2 likes

Fijn dat ik in ieder geval niet de jinxer ben deze keer :cry:

Ah noooo Schumacher

1 like

Norris achteraan, waren hele slechte stops bij mclaren

Sorry dubbelpost maar wat gebeurt er nou tijdens de pit van Lando??? Hij rijdt nu helemaal achteraan, zo stom voor hem

Ze hadden de verkeerde band/banden klaar liggen.

Echt ik HAAT Viaplay! GP was voor mij gewoon niet te vinden via de app, niet in hoofdscherm, mijn lijst of zoekfunctie dus kon niet op tijd inschakelen. Uiteindelijk via de webbrowser geprobeerd en dan constant dat gekut dat er al in twee browsers wordt gestreamd. Nu eindelijk voor elkaar gekregen via m’n laptop maar is er weer een fout met streamen naar de Chromecast. ZO vervelend.

1 like

Pfffff prutsers

1 like

Hoe ik t begrijp uit de Mclaren app probeerden ze te double stacken maar ging het daar heel traag/mis?

“Late call for Lando and a long stop as the second car in the double shuffle. Daniel’s out in P12, Lando’s P18.”

Edit: oh noooooo

2 likes

Wow zo in de close up ziet het er nog ellendiger uit, wat een armoe

1 like