Oh ik zie nu screenshots op Reddit dat Mick inderdaad tenminste 3 keer over de witte strepen zat. Zag Hamilton het toch goed haha
Heb je dan ook wat meegekregen van alle meldingen/incidenten rondom (seksuele) intimidatie?
Merk echt dat het me irriteert dat Verstappen zich hier nog niet over heeft uitgesproken.
Huh, waarom zou hij dat moeten doen?
Omdat het volgens de berichten voornamelijk om zijn fans lijkt te gaan. Maakt hem niet verantwoordelijk natuurlijk maar dan heeft ie misschien wel de invloed om er iets tegen te doen.
Waarom zou hij hier iets over moeten zeggen. Verstappens prio ligt lijkt mij nu bij de (voorbereidingen van) de race. Je kan hem toch niet verantwoordelijk maken voor wat zogenaamde fans doen.
Nee ik zeg ook letterlijk dat het hem niet verantwoordelijk maakt?
Klopt maar ik verbaas me er over dat je van Max verwacht dat hij er iets van zegt omdat dat er voor zou kunnen zorgen dat het stopt. Dat is niet aan hem.
Nou we zitten er klaar voor met ieder ons eigen kaasplankje ivm corona best prima zo’n privé plank
Misschien overdreven maar ik vind die hoeveelheid oranje rook best gevaarlijk als dat over de baan heen waait
Vroeg me net ook af wanneer het een risico zou gaan vormen ja. En je ziet zelf toch ook helemaal niks als je daar op de tribune zit?
Ooooh Perez, gaat niet soepel dit
Dat was rap van leclerc
Wow als je goed kijkt zie je LeClerc gewoon vlammend over die baan gaan.
Ik zit (lig) op het puntje van mijn stoel (bank). Net als @DoeMaar met coroons pff.
Edit: Ik typ het en hij gaat er langs. Mooi hoor van LeClerc.
Mooi die acties bij Alonso, Zhou, Magnussen etc
Noooo Sebbie
Ik vind de race echt leuk om te zien maar die track limits komen mijn neus uit. Hoe staat de vijf secondes voor track limits in verhouding tot vijf secondes voor iemand eraf rijden (Russell en Gasly)?
Ja ik vind dit ook irritant, inderdaad echt niet in verhouding
Jemig jongens, dit is gevaarlijk
Och arme Sainz weer pech
Wow dat was even schrikken ook.