Formule 1 (Deel 1)

Zo wat een fik :open_mouth:

1 like

Weer Sainz hè, weer Sainz… Echt heel triest voor hem.

7 likes

Aaaah no wat onzettend balen voor Sainz weer, schrok me rot ook ineens die auto in de fik

1 like

Ik voel echt met m mee, zo zo zo sneu

2 likes

Mijn livestream loopt duidelijk achter hahaha

1 like

En Hamilton komt weer met een mazzeltje op het podium. Waar Sainz vaak de pech aan zijn zijde heeft is het bij Lewis toch vaak andersom

4 likes

Haha en weg achterop die scooter

2 likes

Zou wat zijn als Leclerc nu ook problemen krijgt

Dan heeft Ferrari wel echt betrouwbaarheidsproblemen. Het lijkt wel alsof de Ferrari vooral problemen krijgt wanneer de auto zo staat afgesteld waardoor ze sneller zijn dan de Red Bull maar misschien zie ik het verkeerd.

1 like

Terechte winnaar wel zo, ik had LeClerc niet ook problemen gegund. Wel jammer voor Verstappen maar LeClerc loopt niet heel erg in dit weekend.

2 likes

Och Leclerc haha “I was so scared!” Het is hem gegund hoor

1 like

Schumacher P6🥺🫶

7 likes

Lewis wordt toch elke keer weer genegeerd als hij met LeClerc en Verstappen op het podium staat.

1 like

Zei Hamilton nou incredible crowd oid? Terwijl hij (terecht wel) alleen heeft lopen klagen over t publiek?

Leuke race. En echt jammer van t publiek met de onsportieve gejuich en kennelijk seksueel grensoverschrijdend gedrag en racistische uitlatingen
Mag hopen dat we ons in Zandvoort beter kunnen gedragen, schaam me bijna een beetje dat ik ook Max’ fan ben

Ja zei hij inderdaad, vond het ook raar. Ik denk dat hij het zei in de hoop dat ze geen boe zouden roepen, maar dat viel sowieso wel mee nu.

1 like

Waarom schrijf jij LeClerc? Dat is toch helemaal niet de spelling of heb ik wat gemist? :sweat_smile:

1 like

Ik weet ook niet waarom ik dat doe, het duurde ook even voordat ik de fout überhaupt zag. :melting_face:

1 like

Mick Schumacher driver of the day, die blik ook als ie het hoort

:pleading_face:

5 likes

Mijn man was daar het hele weekend samen met m’n broertje en schoonzusje. Zij voelde zich ook echt gigantisch in de minderheid maar heeft gelukkig geen last gehad omdat ze met twee mannen was. Maar er hebben daar echt duizenden mannen staan zuipen en feesten nachten lang op die camping. Ze hebben zich dagenlang verbaasd om t gezuip en gedrag. Die mensen die zich misdragen hebben, heeft echt 0,0 te maken met fan zijn van Max (gelukkig, en helaas dat die lui het verpesten voor de echte fans)

2 likes

Nope, echt helemaal niks van meegekregen. Het was echt een geweldig weekend, ben verrot en heb een kater maar het was echt top :ok_hand:

1 like