Albon blijft volgend jaar! Niet heel spannend dus haha
Alexxxx!!
Jaaa wel spannend, ik ben fan van Alex
Ah dat vind ik tof Go Alex!
Haha anticlimax, het was niet eens in me opgekomen dat hij weg zou moeten dus dit was niet helemaal de aankondiging die ik had verwacht. Eerder Latifi eruit, Piastri erin.
Deze is echt scherp.
Zoals ik het nu lees Ricciardo eruit bij McLaren, Piastri erin. Maar R heeft nog een contract lopen en McL wil dat oplossen door R weg te zetten bij Alpine. Bijzonder.
Ze gaan echt lullig om met Ricciardo bij McLaren zeg, bahbah
Eens, maar aan de andere kant bakt hij er echt helemaal niks van dit seizoen.
Wel echt de man van de slechte carrière-moves:
Weg bij Red Bull omdat hij niet verslagen wilde worden door een kind
Naar Renault waar het wel oké was, maar daar weg met ruzie omdat hij naar McLaren ging
Bij McLaren verslagen door een kind
En dan nu weer terug naar Renault/Alpine?
Lando is 22, om hem nou een kind te noemen
Het is nu officieel, Ricciardo verlaat McLaren na dit seizoen
Geen verrassing. Wel jammer want qua persoonlijkheid een van mijn favo coureurs! Benieuwd of hij nog voor een ander team gaat racen…
Gerucht wat nu gaat is dat hij naar Haas gaat en Mick naar Alpine. Maar geen idee in hoeverre die geruchten betrouwbaar zijn
Wat gebeurt er meteen weer veel!!
Ja wow @River wat een start! Mede door al dit gedoe Verstappen ook meteen 6 plekken omhoog
Edit: Omg de burn van Alonso richting Hamilton ‘this guy only knows how to race and drive in first’ (zoiets) wooops
Wel sad voor Bottas die vandaag jarig is
Wat een enorm slechte start ook van Perez zeg
Gaat nu alweer mis bij Leclerc
Ja wat was dat? Je zag hem ook al helemaal scheef staan bij de start. Gelukkig voor hem staat hij nu alsnog weer 2e.