Hmm klopt wel, maar het is wel de gedeelde factor zeg maar. Dat wil niet zeggen dat iedere Max fan als individu verantwoordelijk is, maar als iedereen die dat gedrag vertoond heeft wel Max fan is, lijkt het mij wel handig om dat ook vanuit die hoek aan te pakken. Weet niet hoe hoor, maar moest ik bijv in de organisatie van Zandvoort zitten zou ik daar wel over nadenken. Je wil dat toch koste wat kost daar voorkomen.
Long shot dit, maar wie weet: ik ben een paar weken geleden op instagram op de pagina van een webshopje terecht gekomen die shirts verkocht van F1-teams (destijds alleen RB, McLaren en Mercedes), maar dan heel subtiel. Het waren effen shirts met alleen een geborduurd F1-autootje in de kleuren van dat team op de borst. Ik kan nu die shop alleen nergens meer vinden en ik heb de hoop dat jullie hier in dezelfde instagram-hoek zitten als ik Mocht iemand deze shop tegen komen, please let me know!
Ik zag wel deze op etsy
JAAAAA dankjewel!!
Ahw Leclerc 🥹🥹
LeClerc gecrashed en het lijkt wel alsof hij elke keer weer te veel risico neemt of technisch problemen krijgt als hij p1 rijdt .
Ach deze man
Wat een rare crash zeg…
Hij is denk ik net te lang doorgereden.
Wel zuur hoor voor Leclerc!
Ja echt! Hij was goed bezig
Die gast heeft wel echt pech zeg hoor, jemig
Och die schreeuw ging even door merg en been hoor🥺
Wordt weer als vanouds Verstappen Hamilton
Verstappen die over de boordradio vraagt of Leclerc oké is zegt wel veel over hun verstandhouding, dat had hij bij Hamilton echt nooit gedaan (en andersom ook niet)
Hopelijk kan Perez nog voorbij Hamilton want zodra LeClerc pech heeft krijgt Lewis mooie podiumplaatsen in zijn schoot geworpen.
Wat zuur dit als een kundige driver pech heeft (wat Leclerc niet had, want het was zijn eigen schuld), dan heeft daar toch iedereen voordeel van?
Deed ie bij Hamilton ook gewoon!