Formule 1 (Deel 1)

Ik overweeg dit weekend de race bij te wonen want ik ben dan toch in de buurt, heeft iemand een idee hoe je nog aan (betrouwbare) kaartjes kan komen?

Het is een long shot maar voor hetzelfde geld verkoopt iemand hier (of via via) zijn kaarten.

1 like

Vettel stopt na dit seizoen met racen :cry::cry::cry::cry:

2 likes

:cry: :cry: :cry:

Hoop dat dit niet het enige is waar hij zijn nieuwe insta account voor gaat gebruiken, hoop dat ie ons wel op de hoogte houdt hoe hij bijenhotels bouwt en protesteert tegen klimaatverandering enzo :smiling_face_with_tear:

6 likes

Oh neeeee Sebje

1 like

Jammer! Maar wel begrijpelijk opzich.

2 likes

Ik ben onderweg naar Boedapest nu. :hugs:

Alleen nog geen tickets dus als iemand via via tickets kan aanbieden, hoor ik het graag!

4 likes

Hoop dat het je lukt om tickets te scoren!!

Helaas niet, hoop dat je toch nog kaartjes kunt vinden! Of anders bij de uitgang/hotel gaan staan en proberen nog wat drivers te spotten haha

1 like

Selfie met bae (Norris) :hot_face:

3 likes

Het is gelukt!

Vandaag en zondag wordt het erg heet en zonnig, maar morgen echt vol.op.regen. Dus ik vermoed dat we morgen niet naar de kwali gaan maar vandaag wel al even naar een vrije training.

15 likes

Veel plezier!!

1 like

Mehhh waarom niet op zondag regen, das leuk voor de race

Veel plezier in ieder geval!

2 likes

Dat was eerst wel voorspeld maar het wordt minder en minder, wat mij betreft kan het nog alle kanten opgaan maar ik vermoed veel zon toch wel.

Dat is ook wel interessant want de kwali is zeer waarschijnlijk in de regen. Denk dat Red Bull en Ferrari daar heel andere tactieken gaan laten zien.

Ah yes, wat leuk!! Heel veel plezier!

1 like

Zijn er hier mensen die naar spa gaan?

1 like

Whaaaa wat een zeikweer zeg!

1 like

Oei, heb je zitplekken op een overdekte tribune oid of zit/sta je vol in de regen? :grimacing:

Vol in de regen maar momenteel is het droog en dan droog je ook wel redelijk gelukkig (tot nu toe). Voor Max fingers crossed dat het regent maar toch hoop ik voor mezelf dat het droog blijft vanaf nu!

Last minute heb ik niks voorbij zien komen voor tribunes, dus mijn enige kans om erbij te zijn was general admission. Voor een eerste keer eigenlijk wel heel leuk, om zo heel het circuit rond te kunnen!

2 likes

Erg benieuwd naar de race zometeen! Hopelijk wordt 't een spannende

1 like

Jaaaa ben ook benieuwd!

1 like