Formule 1 (Deel 1)

Mailtjes sturen naar de FIA ipv boordradio en er alles aan doen om onder de schuld uit te komen.

1 like

Misschien een totaal onsportieve gedachte maar kunnen we nu duimen dat Hamilton heel snel van de baan vliegt?

1 like

Was hij net maar mee de baan afgevlogen. Wel veilig en wel verder (want anders wel erg onsportief inderdaad) maar dan zouden ze in ieder geval allebei niet verder hebben kunnen rijden.

2 likes

Ze weten dondersgoed dat de radio door iedereen te horen is en proberen dus via die mail iets te regelen/zeuren zonder dat anderen weten waar het over gaat. Echt sneaky

2 likes

Ja absoluut ik vind ook zeker niet dat Hamilton zwaar gewond of erger hoef te geraken maar Hamilton komt voor mijn gevoel te vaak met dingen weg.

1 like

Hij heeft echt altijd geluk.

1 like

Nou there we gooo

Wat we volgens mij wel kunnen concluderen is dat Max heel diep onder de huid van Hamilton zit en dat Hamilton daar niet mee om kan gaan, Hamilton lijkt steeds gefrustreerder te worden en doet dan domme dingen.

8 likes

Neeee niet Vettel :sob::sob::sob:

YES EEN 10 sec. STRAF EN 2 STRAFPUNTEN

4 likes

10 seconden.

2 likes

Hamilton is nu echt schuldig en krijgt 10 sec straf.

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoe Hamilton straks gaat reageren op deze straf.

Waar hoorde je dat van die 2 strafpunten want op tv hoorde ik alleen 10 seconden

1 like

Super netjes dus, wat ik ook wel had verwacht.

Oh wacht per 5 sec 1 strafpunt?

Ik zag dit op Twitter, vind ik grappig

5 likes

Ik ben zo hard aan het duimen dat Ferrari inderdaad 1 en 2 finishen.

Okay laat maar misschien had ik dit niet moeten typen :joy:

2 likes

Ik vind dit wel zo stom he. Weet ook niet per se heel goed hoe het anders moet, maar Hamilton heeft er, ook volgens FIA, schuld aan dat Verstappen geen punten pakt, terwijl die 1e lag en dus op koers voor volle punten. Na 10 sec komt ie gewoon op p5 binnen en nu alweer p4… Dit is even heel cynisch maar hij heeft 2 strafpunten, hij kan Max er dus nog 4x op dezelfde manier af tikken om zo het kampioenschap dichterbij te halen :roll_eyes: Bottas nog een paar keer. Nee zo werkt het natuurlijk niet, maar vind het wel stom. Misschien dan puntenaftrek van je eventuele gewonnen punten aan het einde van de race ?

4 likes