En @punaise. Nee hoeft niet, Norris heeft een keer 5 seconden gekregen en 2 strafpunten.
Ik weet het niet zeker maar dacht dat Hamilton 2 strafpunten zou krijgen.
Die strafpunten staan los van de punten in het klassement geloof ik. Je mag per seizoen een maximum aantal strafpunten hebben anders word je geschorst. Is dus verder niet zo boeiend voor zijn positie t.o.v. Max.
Wat treurig dit.
Het was te verwachten teamorders voor Bottas
Ik zou daar zo niet geschikt voor zijn. Hallo heb gewoon de race zo gereden dat ik voor Hamilton rij, deal with it.
@Elafonisi ja i know en dat vind ik dus frustrerend. Hij pakt mogelijk het volle punten aantal bij Max weg en krijgt dan wel 10 sec, maar hoeft dat verder niet in zijn puntenaantal te merken. Sterker nog, zijn foute actie is eigenlijk een soort lucratief gebleken, hij loopt enorm in op Max
En ik bedoelde dus dat ie dat bij wijze van spreken nog een aantal keer zou kunnen doen, omdat je pas geschorst wordt als je binnen een jaar 12 strafpunten pakt (als ik het goed heb zo uit mn hoofd)
Max schijnt als voorzorg naar een ziekenhuis gebracht te zijn voor verder onderzoek?
Ja een CT scan geloof ik, omdat ie wat licht in zijn hoofd was (aldus Jos Verstappen)
Ik hoop de Leclerc Hammie er zo af gaat rijden.
Ja ik ben zuur.
Leclerc er bijna af in dezelfde bocht als Verstappen
Olaf Mol zou ook niet rouwig zijn als Hamilton nog van de baan vliegt haha
Kak
Tom Cruise staat daar ook als een stombo te klappen voor Hamilton Vind het bijna verwerpelijk omdat ie zijn grootste concurrent gewoon van de baan getikt heeft
maar ja dat is denk ik een erg biased opinion
Ik hoop dat hij ingetogen feest viert, maar dat zal wel niet.
Die straf is compleet nutteloos geweest en Hamilton is uiteindelijk een soort van beloond voor zijn actie
Tja mensen kunnen ook gewoon vóór hem zijn he haha.
Ik snap iedereens reactie wel hier hoor maar goed.
Edit: vind het amazing, fantastic drive wel erg. Rot op hoor. Geen excuses naar Max iig. Hopelijk tijdens het interview.
Rijdt ie dan hoor met zijn vlaggetje. Als ie sportief had gereden had ik dat nog begrepen maar nu viert hij een overwinning die hij wellicht niet had gehad als hij Max niet van de baan had gereden. Een beetje bescheidenheid had Hammi gesierd.
een beetje ingetogen vieren is er niet bij hè
Nee, bescheidenheid staat niet in het woordenboek van Hammi.
Ik heb het duidelijk niet op Hamilton, maar ok het is wel knap dat ie ondanks een 10 sec straf de race weet te winnen.
Maar wow ben wel verbaasd dat ie zo euforisch doet en de 1e start van de race lijkt te zijn vergeten