Ja de enige reden dat je hier als winnaar over de streep komt is omdat je je concurrent er eigenhandig af hebt getikt, dus doe nou niet alsof je zo’n geweldige prestatie hebt geleverd. Wat een show nu ook, deze gast kent echt no shame.
Echt onbehoorlijk dit. Ja ik ben bevooroordeeld maar dit is echt niet oké
Ik ben echt boos aan het roepen naar de tv. Hoe kan je zo je overwinning vieren, volgens mij is hij helemaal vergeten dat hij Max met zijn debiele actie zo de banden in heeft gereden.
Ik heb hem uitgezet. Hoef die zelfingenomen kop echt niet te zien
Ben flabbergasted Hebben wij dan zo’n enorme Verstappen bril op of is Lewis nou zo’n hork?
Ik hoop dat de interviewer hem vertelt dat Max nog in het zkh is.
Als die 10 seconden op zn minst stop&go was geweest… maar dit is gewoon beschamend
Dat denk ik niet
Wat een kwal zeg.
Zegt Hammi nou echt in zijn interview dat het Max zijn fout was?
Ja
Geef een extra straf aub
Klopt, 2 strafpunten op superlicentie van de coureur. Als hij meer dan twaalf strafpunten verzamelt in twaalf maanden, dan mag hij de volgende race niet meedoen.
Eventjes subtiel he “I was fully alongside him and he didn’t give me the space”
Ik ben niet zo Verstappen biased als sommigen hier merk ik (@Barbati om antwoord op je vraag te geven haha) maar dit is wel écht not classy gewoon. Kom op man excuses zijn op zijn plaats.
Echt wat een arrogante kwal, hij is notabene als schuldige aangewezen door de FIA. Hoe kan je dan nog zeggen dat het Max zijn schuld is. Echt ik zit mij zo op te winden over alles wat Hammi nu doet en zegt.
“He was very aggressive…”
Dus dat maakt het oke? Mannn
Of zeg gewoon dat je hoopt dat het goed met Max gaat.
De echte Lewis komt hier weer naar boven.
Hij raakte ook het achterwiel van Max. Hoe kun je dan fully alongside zijn?!
Zelfs wat ie zegt klopt niet hij was niet ‘fully alongside’ want als dat zo was dan hij hij nooit met zijn linker voorwiel de rechtsachter van Max kunnen raken
Ik zit me echt op te vreten om zijn interview. Wat een klootviool.