Formule 1 (Deel 1)

Haha ik doe met je mee :joy:

1 like

Hopelijk pakt Max hem de volgende keer “gewoon” weer. Hij heeft voor nu echt afgedaan voor mij, hij kan er duidelijk niet mee om dat ie zoveel concurrentie van Max heeft en is nu euforisch omdat ie een stukje van zijn zelfvertrouwen hervonden heeft. Nou ben pissig :face_with_symbols_over_mouth: Hopelijk ben ik volgende week ook weer wat sportiever richting Hamilton @Teigetje :grimacing::stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh we zijn niet de enigen die het niet trekken

1 like

Haha maar deze reactie snap ik helemaal hoor!! En ik ben natuurlijk ook wel voor Max. Maar ik vind Hamilton ook een megacoureur haha. Maar zulke dingen zoals nu vallen me zó tegen van hem. Geen excuses is nog tot daaraan toe, maar zelfs niet “I hope he’s ok” of weet ik veel en gewoon de schuld bij Max leggen is echt die vreselijk lelijke side van Hamilton die hij toch ook echt heeft.

Lewis op het laatst over de radio ‘I believe in you’, ik vond dat echt weer klinken alsof al het te verrichten werk bij zijn team ligt. :face_vomiting:

@Barbati Imo heeft Hamilton dit alleen gewonnen vanwege de team orders voor Bottas, want als Bottas niet voor hem had gezeten was hij niet zo soepel richting p1 gegaan.

1 like

5 likes

Fantastic drive

1 like

Heeft iemand net de reactie van Hammi gezien bij Ziggo sport? Hij kan gewoon niet toegeven dat ie fout zat :joy:

2 likes

De mail van Toto aan Michael Masi

6 likes

Goede reactie!

Oef dat is nogal een reactie. Maar groot gelijk!

Heb even op de laatste post van Lewis gekeken, en de meest gelikete comments daar zijn ook van die :clown_face: en :face_vomiting: comments. En terecht ook, vooral om zijn reactie op alles. Bizar

2 likes

Nieuwe (overwinnings) post van hem.

1 like

Veel kritiek in de comments

Does he condone knocking competitors out of the race?

rather than celebrating like that, go check up on your rival you put into a wall with 51gs. DO BETTER !!!

I think u and Mercedes wud of done absolutely anything to avoid losing 6 gp in a row, so put max in the hospital, easy win for u lot then

Enz.

2 likes

F1 probeert wat damage control te doen maarja he :joy: nice try

1 like

Die reacties zijn ook echt niet mals. Ik ben nu wel benieuwd hoe Hamilton slaapt vannacht.

Ja dikke prima gok ik, dat vind ik juist het probleem :sweat_smile:

image

1 like

Zo zeg dat wel. Ik kijk ook op hun insta, megaveel posts over de winst van Hamilton. Bij elke post zijn er kritische reacties op gelukkig

Vind dit wel echt heel naar om te horen. Ik vond Hamiltons reactie op zijn winst ook echt walgelijk, maar het is gisteren schijnbaar echt heel erg uit de hand gelopen met alle reacties over hem. Had ik helemaal niet zo mee gekregen tot ik dit zag en even bij RacingNews356 keek (die hebben tijdelijk de reacties uit moeten zetten). Echt heel naar om te lezen. Ben bang dat dit ook echt vooral van Nederlandse fans is.

Ja, echt verschrikkelijk. Ik heb een hoop negatieve reacties gezien, maar niets racistisch. Ik vraag me af waar die opmerkingen dan zijn gemaakt. Ik las ergens iets over aap-emoji’s maar ik zie voornamelijk clown- en kots-emoji’s. Die zijn ook niet fraai, maar niet racistisch. Wellicht zijn het voornamelijk indirecte reacties via andere kanalen. Als het kon zou ik het allemaal rapporteren.

1 like

Ik luister wat F1 podcasts en daar hadden ze het over Twitter. Red Bull heeft ook een statement op IG gezet.

Het is inmiddels ook een dag later en ik heb heel wat analyses gezien en gehoord en ok, ik kan inmiddels aardig mee met dat het een racing incident was waarbij Hamilton meer schuld heeft dan Max. Kan er alleen nog steeds niet over uit dat hij dan zijn auto mag fiksen en (zo goed als) alle punten nog kan pakken. Terwijl Max er gelukkig lichamelijk gezien goed vanaf is gekomen, maar zijn auto is total loss (:moneybag::moneybag::moneybag:) en het puntenaantal dat hij virtueel had kan ie naar fluiten. Maar goed voor de strafmaat is de FIA versntwoordelijk en Hamilton kun je niet verwijten dat ie natuurlijk alsnog voor de winst gaat, wel zijn onsportiviteit na afloop. Ik heb het interview met Sky nog gezien en sorry, echt walgelijk. Laat hopen dat ie Max daar nog excuses voor aanbied, want hij heeft best bewonderingswaardige normen en waarden normaal gesproken.

Op naar winst voor Max in Hongarije :mega: :netherlands:

2 likes