Formule 1 (Deel 1)

Ja ik dacht gewoon wie het snelst een rondje reed

Ok Perez maakt wel weer veel goed zeg! Zou mooi zijn als hij dit niet elke keer vanaf plek 19 of 20 hoeft te doen :sweat_smile:

1 like

70.000 mensen op de been voor een rondje van anderhalve minuut :upside_down_face:

Lekkere slechte stop voor bottas, Mercedes is echt niet fantastisch met hun pits

Hussain bolt rent in minder dan 10 seconden de 100 meter en daar kijken ook miljoenen mensen naar.

2 likes

haha jeetje dacht ook echt dat ze bottas voor dat ene punt nog lieten racen. Maar arme Bottas

Edit: lekkkerr

Voor wie zijn jullie eigenlijk?

Haha, daar heb je gelijk in.
Kan echt oprecht niet geloven dat mensen dit echt denken :rofl:

Was een bewuste stop. Er was geen fout.

Hahahahahhaha hahahahaha waT een held

1 like

Bottas doet het gewoon! Dikke vinger naar Mercedes

3 likes

HAHAHA echt liefde voor valteri

Hahahaha, heel goed Bottas. Echt, fuck Mercedes

2 likes

VALTERRI IS MY MANNNN

1 like

Mooi Bottas, ik hoop dat Lewis de snelste racerondje niet van hem afpakt

1 like

Kan iemand uitleggen wat daar gebeurde bij Meecedes?

Zandvoort is voor Verstappen!!! :partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

JAAAAA

Bottas moest naar binnen van Mercedes om Hamilton de ruimte te geven voor een eventueel extra stop.
Daar hoorde hij dat het niet de bedoeling was om te gaan voor de snelste race-ronde maar daar was hij het duidelijk niet mee eens (hij snapte ook niet waarom hij dan in godsnaam naar binnen gekomen was?!) en hij dacht adiossss en ging er alsnog voor en haalde zo de snelste raceronde.
Uiteindelijk ging Hamilton ook nog naar binnen en pakte toch nog de snelste raceronde af en haalt zo +1 punt

4 likes

Ze hoopten door Bottas naar binnen te halen dat Hamilton een ā€˜free stop’ kon krijgen: als nodig kon hij nog naar binnen en op de 2e plek blijven. Bottas mocht eigenlijk niet voor de fastest lap gaan want qua puntentotaal zou het voordeliger zijn als Hamilton hem houdt. Maar Bottas dacht fuck you ik ga niet pitten en dan niet op m’n hardst: dus die haalde de snelste ronde! En toen moest Hamilton dus weer naar binnen om hem over te nemen