Ik zit gewoon weer met tranen, dit is zo mooi.
Wat heb ik toch een hekel aan ons volkslied, zo dramatisch dit
Van mij mogen ze gewoon een bandje draaien.
Zo hier word ik ook maar ongemakkelijk van.
Wat een melodramatische ellende zo, net alsof ze haar nieuwste ballad aan het zingen is ofzo
Ze kreeg alleen een VIP pas als betaling dus die ging maar niet naar huis
Het Oostenrijkse volkslied klinkt nog dramatischer
Ik vind het wel grappig dat de bokaal gemaakt is van oude bierflesjes van Heineken
Is die ene vrouw die steeds in beeld is Ginger SPICE? En zo ja wat doet zij daar?
haha ja ik vroeg me af of dat de moeder van Max was
maar inderdaad gewoon Gerri Halliwel
Zij is de vrouw van de teamlead van Red Bull, Geri Halliwell
Zij is de vrouw van Christian Horner (de Red Bull baas)!
Ja dat is Gerri Halliwel, de vrouw van de teambaas van Red Bull Christian Horner
Hahaha 4x, dat vergeet je nu nooit meer!
Op het podium (wat een lullig klein ding) en het volkslied na (lekker instrumentaal volgend jaar imo) heerlijke tvmiddag dit.
Zou tof zijn als Max nu even op zn fiets stapt voor een rondje circuit om met alle fans te vieren
Vond t wel een mooi podium met dat hout maar had wel ieeeets groter gekund ja haha
Echt een dikke wegtrekker door dat afschuwelijk gezongen volkslied. Echt, nooit meer doen dit. Gewoon een bandje opzetten, het is hier Amerika niet.
Heerlijke overwinning. Ik was bij het voetbal(wedstrijd begon om 16:45) en zelfs daar lieten ze de finish op de grote schermen zien in het stadion:joy:
Wat fantastisch om dit live mee te maken!
Mag ik even zuur (en misschien ook jaloers) zijn op al die BN’ers en influencers die vandaag op het circuit zaten terwijl je ze nog nooit over de F1 hebt gehoord terwijl wij thuis moesten blijven omdat er minder mensen (vanwege Corona) aanwezig mochten zijn.