Forum: meld problemen hier

Het probleem met berichten lezen in Dark is opgelost!
Je moet wel even refreshen.

Ik wilde ditzelfde ding aankaarten. Moet nu steeds genegeerde berichten aanklikken om een topic weg te krijgen

Jaa helemaal top!

1 like

Vandaag ervaar ik wat traagheid op het forum. Hebben meer mensen dat of ligt het aan mij(n internetverbinding)? Andere pagina’s laden hier namelijk wel goed en ik ervaar het op telefoon en laptop…

Edit: De traagheid is niet constant maar bij vlagen.

6 likes

Nee hoor, hier ook!

1 like

Bij mij is het forum heel erg traag. Bij jullie ook?

2 likes

Hier ook, dacht even dat het aan mijn internet connectie lag

1 like

Is hier nog een update over? Bij werkt het forum nog altijd niet op mijn telefoon.

1 like

Helaas nog niet nee.

1 like

Niet heel belangrijk maar sinds een paar dagen kan ik op mobiel bijna niet meer zien wie de laatste of één na laatste post in een topic hebben geliked. Als ik op het getal naast het hartje klinkt springt alles een paar mm omhoog, en dat blijft zich tot in de eeuwigheid herhalen. Met de 2 na laatste post of hoger gebeurt het niet. Soms als ik vast blijf houden (IPV een korte tik dus) krijg ik de avatars van de likers wel maar dat lukt niet altijd. Het gebeurt zowel bij m’n eigen posts als die van anderen trouwens! Ik gebruik Chrome op een Motorola

7 likes

Ik heb dit ook aldoor. Ben aan het lezen en dan verspringt hij ineens een heel stuk naar beneden.

4 likes

Ja dit heb ik ook!
En het verspringen een heel eind naar beneden ook trouwens. Niet naar de nieuwste post, maar wel een heel eind.
Chrome op een Samsung trouwens

4 likes

Van het verspringen als je scrolt heb ik ook al een tijd last. Ik dacht dat penny dat een tijdje geleden ook had aangegeven maar ik zie haar bericht hierover niet meer staan.

2 likes

Ligt het aan mij of kan FF op telefoon nu niet meer in dark mode?

1 like

Ik kan dat nog wel

1 like

Ik scroll nietsvermoedend langs jouw bericht haha, maar zoals je ziet heb ik er geen last van (mijn favo thema :alien: night) :heart:

3 likes

He wat raar.
Normaal staat het bij mij ook op dark en sinds gisteravond niet meer.
Als ik op de drie streepjes naast mn avatar klik zie ik ook die optie niet meer staan…
@moderators kunnen jullie helpen?

Je kan ook via je foto naar voorkeuren en dan interface

2 likes

Ohhh, dat lukt. Dankje ! :heart:

1 like

Ik heb dit ook met mijn Samsung. Ik kom er ook niet achter hoe ik dit precies voor elkaar krijg :sweat_smile:

2 likes