Forum: meld problemen hier

Je kan ook via je foto naar voorkeuren en dan interface

2 likes

Ohhh, dat lukt. Dankje ! :heart:

1 like

Ik heb dit ook met mijn Samsung. Ik kom er ook niet achter hoe ik dit precies voor elkaar krijg :sweat_smile:

2 likes

Als ik het forum in het discourse classic theme gebruik, kan ik niet alle smileys zien om te liken. De boze smiley zie ik half, de huilende smiley helemaal niet.
In Chrome op mijn OnePlus Nord.

Edit:
Ander probleem. Als ik via mijn laptop (Acer) in Chrome een Instagram link wil openen, lukt dit niet. Via mobiel wel. Andere links kan ik wel openen.

Sinds een tijdje zie ik topics steeds zo weergegeven met de titel eroverheen. Als ik dan refresh is het weer normaal.

Edit: dit is op mobiel trouwens, zit niet op het forum op andere devices.

1 like

Dat heb ik ook soms

1 like

Ik heb dat sinds kort ook altijd als ik op mijn mobiel zit. Gelukkig ook niet in de browser.

1 like

Herkenbaar! Heb dit eigenlijk bij elk topic.

1 like

Ik heb het ook op mijn mobiel maar alleen als ik stop met scrollen, als ik scroll verdwijnt het

Ik heb heel vaak dat topics automatisch helemaal naar beneden “scrollen” terwijl ik dan nog niet zo ver ben met lezen. Kan dan ook niet meer makkelijk naar de laatst gelezen post, tenzij ik weer zo ver naar boven scroll. Maar met veel ongelezen berichten is dat niet handig

12 likes

Ik ook, steeds meer de laatste tijd. Is al vaker door meerdere mensen aangegeven, weet niet of er iets aan te doen valt?

Alleen op telefoon overigens, Samsung en ik gebruik Chrome.

2 likes

Vandaag is de forumsoftware geupdate. We hopen dat dit tot verbetering heeft geleid.

25 likes

Bedankt voor al jullie werk voor- en achter de schermen van het forum!!
Mag ook wel eens gezegd worden :smiley:

11 likes

Thanks! Bij mij heeft het helaas niet volledig geholpen.

1 like

Ik heb het scrollprobleem helaas ook nog steeds.

Het zou helpen om wat informatie op een rijtje te hebben. Ik wil daarom de mensen die ‘het scrollprobleem’ ervaren om te noteren:

• welk apparaat je gebruikt (desktop/laptop/tablet/telefoon)
  • welke versie van welk besturingssysteem
  • welke browser en welke versie
  • wat er bij jou precies gebeurt

Dat kan in deze post, via op het ‘bewerk/edit’ knopje.
Oh ja: let er even op dat je de inhoud laat staan, dus toevoegt ipv vervangt :wink:
Of je doet gewoon een reply, ook prima.

Muchas gracias!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
welk apparaat je gebruikt ’ telefoon Samsung galaxy s 9
welke versie van welk besturingssysteem: Android 10
welke browser en welke versie: free ad locker browser, versie 80.0.2016123494
wat er bij jou precies gebeurt: als ik een topic open, waarin ik een x aantal ongelezen berichten heb, dan opent het topic gelijk helemaal onderaan, onder het laatste bericht
Dit is sinds enkele weken

apparaat

• iphone 12 pro

versie besturingssysteem

• telkens de nieuwste ios, het probleem dient zich sinds een paar maanden aan

browser en versie

• safari, telkens de nieuwste

wat er gebeurd

• de schermopmaak verandert, de letters worden te groot of ik kan horizontaal heen en weer bewegen. met scrollen verspringt hij soms opeens terug naar boven of juist naar beneden
1 like

welk apparaat je gebruikt
Android telefoon
(desktop/laptop/tablet/telefoon)
welke versie van welk besturingssysteem
Android versie 11
welke browser en welke versie
Ziggo safe browsing
wat er bij jou precies gebeurt
Als ik ga scrollen gaat ie sinds een paar weken helemaal naar het laatste bericht door en kan ik dat niet stoppen

Goeie. Dat is wat lastig want de laatste bewerking wordt gesaved en de andere niet dan. Ik dacht slim te zijn maar tbh weet ik niet of je dat kunt zien. Dat er nog iemand aan t editten is.
Deed het even zo omdat de andere manier weer niet voor iedereen blijkt te werken
 forum problemen inception.

3 likes

Never mind, ik tover het terug. Is ff wennen.

1 like
  • Motorola G9+ en Nokia 5.3
  • Android 10 en Android 11
  • Chrome 98.0
  • Ik open een topic met bijvoorbeeld 30 ongelezen berichten en scroll zachtjes langs de berichten heen. Soms slaat hij dan op hol en blijft hij scrollen, zie ik berichten van die 30 ongelezen voorbij vliegen en zit hij ineens 20 berichten verder dan waar ik was. Het op hol scrollen gaat niet vloeiend maar schokkerig bij mij, soms kan je net snel een bericht lezen omdat ie blijft steken en dan gaat ie weer verder. Je moet dan zelf helemaal terugscrollen om weer terug te komen waar je was.

Op mijn laptops kan ik het niet reproduceren.

2 likes