Forum: meld problemen hier

Oké ik hoop dat ik dit goed kan uitleggen. Als ik het forum lees op m’n mobiel (iPhone, chrome, hamburger) verdwijnt de adresbalk bij het scrollen (dit gebeurt bij de meeste websites en blijft ook zo tot je weer naar boven scrollt). Echter, als ik hier stop met scrollen verschijnt 'ie ook weer en dat is best vervelend. Die balk valt altijd over de tekst die ik dan aan het lezen ben namelijk.

Dit heb ik ook! Heel irritant, heb het met de andere thema’s geprobeerd maar daar heb ik ook last van

Geen idee of dit al gemeld is, heb niet alles bekeken, maar als ik een reactie wil geven (android) heb ik heel vaak dat het reactievakje niet reageert of verkeerd reageert. Ik klik bijvoorbeeld op ‘Antwoorden’ en dan doet hij niks. Als ik mijn reactie wil aanpassen dan kan ik niet precies op de plaats klikken waar ik mijn cursor wil plaatsen maar dan reageert hij bv. twee regels boven waar ik klik. Hierdoor wordt er dus vaak per ongeluk één van de symbooltjes in de balk boven m’n bericht aangeklikt (bv. voor het quoten) waardoor heel m’n bericht door elkaar loopt en ik kan dus ook niet terug gaan of m’n bericht verwijderen om opnieuw te beginnen. Enige wat dan na een paar keer proberen werkt is het tabblad sluiten en opnieuw beginnen.

Op het moment dat ik deze reactie wil plaatsen heb ik weer hetzelfde probleem… Ik probeer op ‘Antwoorden’ te klikken maar ipv. dus te posten zet hij de cursor in de voorlaatste regel van m’n post.

1 like

Ik heb dit ook regelmatig ja

2 likes

En opnieuw werkte het dus opeens wel nadat ik drie keer m’n tabblad opnieuw heb geopend. :slightly_smiling_face:

1 like

@Jeminae @whosthatgirl

1 like

Ik begrijp het niet? Heeft dit iets te maken met het vastlopen?

Als je op dat bericht klikt en dan naar boven scrollt naar het bericht van 11-06 dan lees je over de problemen met Android

Oké duidelijk. Thanks.

Als eerste: Ik vind het erg vervelend voor je! Techniek moet gewoon werken, zeg! (kijkt boos naar server).

Ik vind het een wat lastig probleem om op te lossen omdat ik het zelf niet kan reproduceren (‘it works for me’ - heb je niks aan, aan zo’n antwoord helaas). Als het weer gebeurt: Zou je me dan het tijdstip willen sturen in een PB? Dan kan ik de logbestanden doorgraven om te zien of ik ergens wat kan vinden.

Sorry voor de overlast!

Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar krijg meerdere malen bij het lezen een pop up error balkje in beeld met ‘error 502’. Kan 't gewoon wegklikken, maar moet ik nog wat doen?

Hier ook problemen met laden en de error pop-up.

"goede"morgen… bedankt! er wordt naar gekeken inmiddels!

1 like

Bij alle topics zie ik staan van bv 59 van de 60 post maar bij wat je even kwijt wilt staat alleen dan 59. Is dit normaal? Want nu kan ik nooit naar de laatste post springen want ik weet niet welk nummer dat is.

maar hoe gaan we dat vieren?

Als je erop klikt kun je “schuiven” naar posts

1 like

Ik heb dit ook en ik zie steeds minder avatars

Mijn ongelezen topic gaan niet meer weg. Dus ik heb ze wel gelezen natuurlijk, maar er blijft dan een blauw bolletje staan met het aantal ongelezen posts en bij mijn ongelezen topics blijven ze staan.

3 likes

Same here. Krijg ook de 502 error. Samsung Note 4 chrome.

Ik heb hetzelfde probleem! Huawei P smart chrome