Forum: meld problemen hier

@Jeminae @whosthatgirl

1 like

Ik begrijp het niet? Heeft dit iets te maken met het vastlopen?

Als je op dat bericht klikt en dan naar boven scrollt naar het bericht van 11-06 dan lees je over de problemen met Android

OkƩ duidelijk. Thanks.

Als eerste: Ik vind het erg vervelend voor je! Techniek moet gewoon werken, zeg! (kijkt boos naar server).

Ik vind het een wat lastig probleem om op te lossen omdat ik het zelf niet kan reproduceren (ā€˜it works for meā€™ - heb je niks aan, aan zoā€™n antwoord helaas). Als het weer gebeurt: Zou je me dan het tijdstip willen sturen in een PB? Dan kan ik de logbestanden doorgraven om te zien of ik ergens wat kan vinden.

Sorry voor de overlast!

Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt, maar krijg meerdere malen bij het lezen een pop up error balkje in beeld met ā€˜error 502ā€™. Kan 't gewoon wegklikken, maar moet ik nog wat doen?

Hier ook problemen met laden en de error pop-up.

"goede"morgenā€¦ bedankt! er wordt naar gekeken inmiddels!

1 like

Bij alle topics zie ik staan van bv 59 van de 60 post maar bij wat je even kwijt wilt staat alleen dan 59. Is dit normaal? Want nu kan ik nooit naar de laatste post springen want ik weet niet welk nummer dat is.

maar hoe gaan we dat vieren?

Als je erop klikt kun je ā€œschuivenā€ naar posts

1 like

Ik heb dit ook en ik zie steeds minder avatars

Mijn ongelezen topic gaan niet meer weg. Dus ik heb ze wel gelezen natuurlijk, maar er blijft dan een blauw bolletje staan met het aantal ongelezen posts en bij mijn ongelezen topics blijven ze staan.

3 likes

Same here. Krijg ook de 502 error. Samsung Note 4 chrome.

Ik heb hetzelfde probleem! Huawei P smart chrome

Idem, bekijk het forum op mā€™n macbook

Hier ook al een paar keer

Zoiets heb ik ook. Hij houd bij mij niet meer bij wat ik heb gelezen. En de topic titels worden ook niet meer lichtgrijs

Bij de 2e foto lukte het me ook helemaal niet meer om op het forum te komen. Een paar minuten later gelukkig wel weer.

Ik krijg een 502 code als ik wil posten in het wat je even kwijt wil topic