Forum: meld problemen hier

Ja ik heb dat ook en kwam het ook melden.

1 like

Ik kan sinds het hartje op de andere locatie staat geen emoji meer kiezen als reactie. Soms kan ik ze wel zien als ik het hartje lang indruk, maar ik kan niets selecteren, maar meestal gebeurt er helemaal niets als ik het hartje lang indruk.

1 like

Ja ik herken dit ook
Bedoel je dat je dan niet op “antwoorden” kunt klikken? Het blijft dan niet klikbaar bij mij totdat ik indd refresh.

Oke, thanks!

Ja klopt! Of ja ik druk er een keer op, maar dan verdwijnt het hele veld en wordt dus wit, dus het lijkt alsof het antwoorden niet lukt of nog laadt ofzo, maar als ik dan refresh is het gewoon goed gegaan!

Ik probeer op m’n laptop in te loggen via de optie dat je een link krijgt toegestuurd, maar ik ontvang er geen. Hij staat ook niet bij de ongewenst inbox. Daarna heb ik geprobeerd om ik te loggen via wachtwoord vergeten, maar ook dan krijg ik geen link toegestuurd. Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb dit ook! Via 4G lukt het wel maar via de WiFi niet

Dit al de hele dag eigelijk. Heel af en toe kom ik er wel door. Ik ga via Chrome.

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Kwam gisteren uren het forum niet op, vandaag ook weer van hetzelfde.

Heb al een andere browser geprobeerd, 4g, wifi, cookies verwijderen, in en uitloggen, incognito browsen. Niets lijkt te helpen.

Ik krijg telkens volgende error:

Ik kom thuis niet op het forum, maar op mijn werk wel :innocent: :rofl: Beide via WiFi.

Ik kom juist op het werk niet meer op het forum. Niet vis Chrome en niet via explorer omdat de website niet veilig is. Telefoon heeft geen problemen. Ga wel zachtjes huilen als werk het geblokkeerd heeft dus ik hoop dat er ergens gewoon een fout zit haha.

Dit heb ik ook sinds deze week op mijn werklaptop! Ik gebruik Edge in een incognito-venster.

Ik had ook al een mailtje gestuurd maar kan via mijn laptop wel nog inloggen dus ik doe het ook even hier:

Ik ben op mijn telefoon uitgelogd en nu kan ik niet meer inloggen want ik weet mijn wachtwoord niet en als ik een inloglink vraag of een nieuw wachtwoord wil aanvragen dan komt er geen mail binnen. Meerdere keren geprobeerd (op verschillende browsers). Ook in mijn ongewenst en spam map gekeken.

Hierbij even een update over de problemen met het laten versturen van dingen: er was helaas een probleem met hotmail-adressen en dergelijke. Hier hebben we een aanpassing voor moeten maken.
Alles zou nu gewoon weer moeten aankomen. Zo niet, graag een pb naar @moderators of als je niet kunt inloggen per mail naar het adres vermeld in Over - Forum Feminarum.

1 like

Op de andere meldingen komen we zo spoedig mogelijk terug.

2 likes

Jaa top het werkt weer!

1 like

Is dit bij jou inmiddels al verholpen?

Ik heb dit nog steeds, ooooof mensen zitten toch echt te unliken en liken een hele tijd later.
Dus om er nu echt achter te komen @kali had jij m’n post in het nieuwstopic ge-unliked en daarna weer geliked misschien een uur nadat je m gewoon (de eerste keer) had geliked? Snap je m nog? :sweat_smile:

2 likes

Ik heb dit ook!

1 like

brb ff unliken en liken over een uur

2 likes