Forum: meld problemen hier

Ik heb al een paar dagen dat dit onder in beeld blijft staan
Screenshot_20210427_221117_com.android.chrome

Maar zodra ik er op klik krijg ik een “Oeps! Die pagina bestaat niet of is privé” melding…

Dit heb ik ook.

Ik weet niet of het echt een probleem is, maar als ik begin aan een bericht en daarna op het kleine pijltje bovenin druk om nog even wat terug te lezen over de post waarop ik reageer bijvoorbeeld, kan ik niet meer scrollen in het forum daarboven. Dan gaat ie raar doen en krijg ik m’n bericht weer heel groot of een heel ander deel van het topic in beeld.
Dit pijltje bedoel ik:
afbeelding

Ik gebruik Safari browser op een iphone en mijn thema is standaard.

Het is geen groot probleem maar gebruikte het best vaak eigenlijk

Weer een vraagje:
Sinds kort loopt het bij mij elke keer vast als ik een post wil plaatsen, nadat ik op antwoorden klik dus, en zo blijft het dan (wit) tot ik op refreshen druk en dan staat m’n post er wel gewoon. Niet onoverkomelijk maar wel een beetje irritant. Hebben meer mensen dit?

Ja heb ik ook al een tijdje!

Sinds de laatste update volg ik soms ineens topics waar ik niet in lees. De eerste keer dacht ik misschien per ongeluk zo’n topic toch te hebben gelezen, maar het gebeurt inmiddels zo regelmatig dat ik dit niet meer aan mijn eigen vergeetachtigheid wijt. Net volgde ik ineens ‘Wat eet/drink je op dit moment?’ en als ik iets niet interessant vind, is het dat wel.
Het is geen groot probleem ofzo maar wilde het toch melden

2 likes

Oh dit heb ik ook! Dacht dat het aan mijn eigen onhandigheid lag.

Ik heb dit ook en heb het idee dat dat gebeurt wanneer een post in een topic waar je in leest is verplaatst naar een ander topic. Het topic waar de post naartoe is verplaatst is dan het topic wat ik ineens volg. Weet het niet helemaal zeker hoor. @Chesirecat

Ik kreeg net ‘slow down, too many requests from this IP-address’, toen ik het forum vernieuwde.

Geen probleem verder, meer een bevinding. Na een halve minuut kon ik er weer bij.

Ja ik heb dat ook en kwam het ook melden.

1 like

Ik kan sinds het hartje op de andere locatie staat geen emoji meer kiezen als reactie. Soms kan ik ze wel zien als ik het hartje lang indruk, maar ik kan niets selecteren, maar meestal gebeurt er helemaal niets als ik het hartje lang indruk.

1 like

Ja ik herken dit ook
Bedoel je dat je dan niet op “antwoorden” kunt klikken? Het blijft dan niet klikbaar bij mij totdat ik indd refresh.

Oke, thanks!

Ja klopt! Of ja ik druk er een keer op, maar dan verdwijnt het hele veld en wordt dus wit, dus het lijkt alsof het antwoorden niet lukt of nog laadt ofzo, maar als ik dan refresh is het gewoon goed gegaan!

Ik heb dit ook! Via 4G lukt het wel maar via de WiFi niet

Dit al de hele dag eigelijk. Heel af en toe kom ik er wel door. Ik ga via Chrome.

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven. Kwam gisteren uren het forum niet op, vandaag ook weer van hetzelfde.

Heb al een andere browser geprobeerd, 4g, wifi, cookies verwijderen, in en uitloggen, incognito browsen. Niets lijkt te helpen.

Ik krijg telkens volgende error:

Ik kom thuis niet op het forum, maar op mijn werk wel :innocent: :rofl: Beide via WiFi.

Ik kom juist op het werk niet meer op het forum. Niet vis Chrome en niet via explorer omdat de website niet veilig is. Telefoon heeft geen problemen. Ga wel zachtjes huilen als werk het geblokkeerd heeft dus ik hoop dat er ergens gewoon een fout zit haha.

Dit heb ik ook sinds deze week op mijn werklaptop! Ik gebruik Edge in een incognito-venster.