Het forum probeert netjes bij te houden waar je bent gebleven, op basis van de informatie die de browser terugstuurt. Plat gezegd: Het forum is eigenlijk een hele grote applicatie die in je browser draait - er worden dus geen hele HTML paginaâs over en weer gestuurd, maar enkel de inhoud wordt door de server opgestuurd en de webbrowser geeft die vervoglens weer.
Beetje maf techno-verhaal, ik zal eens nadenken over een betere uitleg.
Edoch!
De reden waarom dit relevant is, is omdat het forum dus samen moet werken met de webbrowser voor het bijhouden van statistieken, het updaten van paginaâs etc. Wat je beschrijft komt me onbekend voor en ik kan het zelf niet eenvoudig reproduceren (dus ook niet testen!). Dat betekent dat ik moet gaan theoretiseren over wat er mis kan gaan en waar. Een van de mogelijkheden is dat de server inderdaad traag is. Een andere mogelijkheid is dat je webbrowser er wat moeite mee heeft.
Als je de mogelijkheid hebt, kun je dan eens met verschillende apparaten testen als je dit weer ziet gebeuren? Dus met een mobiele telefoon en een tablet of een laptop bijvoorbeeld?
Ik heb voor nu geen oplossing voor je want ik kan nog even niks zien, maar wellicht dat we er zo alsnog komen!