Forum: meld problemen hier

Ik heb dat idee de laatste tijd ook, dat er dan de naam van de eennalaatste poster oid staat

1 like

Sinds vandaag is het scherm op mijn mobiel niet meer schermvullend. De rechterkant valt eraf.
Ook bleef het navigatiebalkje bovenin vast staan, dat doet ie ook niet meer, hij halveert zodra ik naar beneden scroll.

1 like

Die van @Rozecoupeschaar rekt bij mij de pagina uit

1 like

Komt door de lengte van de titel die iemand heeft. Als deze langer is dan een xx aantal tekens rekt je scherm op als het ware

Ik heb het nu bij topics waar ik het tot vandaag niet had.

1 like

Kortste titel in de geschiedenis der titels snijdt nog steeds af

1 like

Wacht stop de tijd, jij hebt niet niet over topictitels maar titels onder namen.

@ mods kunnen jullie die dan korter houden bij iedereen? Dit is wel een heel irritant gevolg ervan.

3 likes

yessir!

1 like

Ben je zelf misschien ook een boosdoener? Je titel past wel maar als je reageert op iemand dan valt dat er buiten (en dus te groot)

@GroenTakje en @anon86562306 rekken de pagina ook uit

1 like

Wilde alleen even testen en weer verwijderen hahah. Is niet erg hoor! Deze is ook goed :ok_hand:t3:

@mikselke rekt de pagina ook uit wanneer ze op iemand reageert.

Sorry voel me net een zeur :grimacing:

1 like

Ja! Dankjewel voor het snelle oplossen!

Ik ben me van geen kwaad bewust

Ben ik weer :raising_hand_woman:‍♀ Die van @Banananana is ook te lang wanneer ze op iemand reageert

1 like

Ohjee. De eerste Banananana mag wel uit m’n titel hoor, das toch dubbel @Lula @anon25548216

1 like

Ik heb vaak dat als ik foto’s vanaf mn telefoon upload ze wel 100% laden maar er geen fotolink komt, er blijft dus staan ‘uploaden’
Uploaden

Zo dus (ik zie nu iig geen foto)

dat is naar joh! Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden!

Dankjewel! Ik gebruik mobiel via android (huawei)

1 like

Niet echt een probleem, maar wat me opvalt is dat mijn stemantwoorden in het ‘stel je persoonlijke vraag’-topic soms verdwijnen. Dan heb ik een antwoord gekozen, zie ik vervolgens de resultaten (met één van de resultatenbalkjes blauw, waar ik op gestemd heb) en als ik dan later het topic verder doorga en verder stem op nieuwe polls, zie ik bij terugscrollen dat mijn antwoorden bij eerdere polls soms (niet altijd) verdwenen zijn. Er staat dan bij eerdere polls geen zwart balletje meer in het gekozen rondje en als ik op resultaten weergeven klik, is ook geen van de balkjes meer blauw. Alsof ik nooit gestemd heb, dus. Hoe kan dat? Ik zit alleen op mijn telefoon (Samsung Note 4) op het forum.