Forum: meld problemen hier

brb ff unliken en liken over een uur

2 likes

Nee ik heb het nog.

Oké gelukkig ik dacht ff dat jullie allemaal kut aan het doen waren. Is dit mysterie weer opgelost :thumbsup:

Bij mij sleept dit probleem nog steeds aan. Ik kan het forum niet bezoeken als ik wifi aan heb staan. Dan krijg ik dezelfde error als in mijn vorig bericht.
Als ik mobiele data aanzet is er geen probleem.

Hier ook nog steeds zelfde. Ik moet steeds wisselen tussen 4g en WiFi om af en toe iets te kunnen zien, maar steeds problemen met laden.

Ik heb het ook met Chrome. Cookies en geschiedenis verwijderen helpt niet

Hier ook indd!

Ik heb de laatste weken dat soms, als ik het forum open, ik nergens iets kan typen. Mijn toetsenbord (telefoon) verschijnt wel maar als ik typ zie ik niets. Als ik het forum dan afsluit en opnieuw open, werkt alles gewoon weer goed. Ik heb een Samsung S8+.

1 like

Heb ik ook! vaak klap ik het bericht naar beneden en weer naar boven en dan komt het weer terug.

Volgens mij was het de vorige keer een probleem met gboard als ik me goed herinner.
Oyxgen OS op OnePlus6+ met Chrome.

1 like

Ik heb ook dat er steeds een 1-tje blijft staan bij mijn inbox, terwijl er geen ongelezen berichten zijn. Ik heb dit alleen maar op de laptop, met het gebruik van Opera als browser.

Bekend probleem , heb t gemeld maar schiet niet op jammer genoeg.

Het is gelukkig geen groot probleem :relaxed:

1 like

Ik kan nog steeds thuis op de WiFi niet op het forum komen en bijvoorbeeld op mijn werk wel. Er waren meer die hier last van hadden toch?
Is er al een oorzaak en/of oplossing gevonden?

1 like

Ik heb er ook nog steeds last van. Moet nu altijd m’n 4g aanzetten als ik wil forummen

Ja, dit heb ik ook!

Als je vanaf een bepaalde lokatie niet naar het forum kunt, kunnen wij niets zeggen over de oorzaak. Van onze kant is er geen enkele restrictie, het zit hem dan dus ergens in het netwerk of je verbinding waar je gebruik van maakt. Je bent dan van je telefoonverbinding afhankelijk.
Op je werk zou je bij systeembeheer navraag kunnen doen (al kan ik me voorstellen dat je dat liever niet doet omdat je het voor jezelf wilt houden), thuis is dat natuurlijk wat lastiger maar daar kunnen we helaas niet bij helpen.

Zou het nog een provider-ding kunnen zijn misschien?

Wat betreft het probleem dat niet iedereen de openingsposts kunnen bewerken die daarvoor opengesteld zijn:
het is erg jammer dat zo’n fijne functie waarbij ik nooit problemen zou hebben verwacht, toch niet probleemloos werkt voor iedereen.

Ik heb een vraag: zou ik van een van de mensen die dit hadden gemeld in hun account mogen inloggen ikhv het oplossen hiervan? Uiteraard kijk ik dan alleen even naar zo’n bericht. Sorry, ik weet het nog van @anon86562306 maar er waren er nog een paar maar wie dat waren weet ik even niet meer.
Als een van jullie per pb zou willen reageren zou dat heel fijn zijn.

1 like

Ja, ik zou je zeker aanraden om het daar te melden.

Ik heb het zelf gelukkig niet hoor, heb geen problemen met inloggen. Maar misschien hebben de mensen die er last van hebben bijvoorbeeld allemaal Ziggo of zo.

1 like