Forum: meld problemen hier

Niet echt een probleem, maar meer een vraag. Het valt me op dat het hartje etc nu rechts staat ipv links. Ik scroll rechts, waardoor ik nu per ongeluk hartjes geef. Laatst was er een poll en daar kwam uit dat 70% geloof ik met rechts scrollt. Is het een bewuste keuze geweest om de hartjes rechts te zetten? Want ik scroll nu met links om niet per ongeluk op verkeerde knopjes te drukken maar dat gaat net wat minder fijn.

14 likes

Het thema Material Design for Discourse heeft het nog wel, mocht je het te erg missen :slight_smile:

1 like

Heb het even getest maar heb ‘m op dark staan en dan is alles weer zo wit. Maar toch bedankt!

1 like

Ik heb hier ook last van. Bij ieder topic staan trouwens ook telkens dezelfde aanbevolen topics:

Screenshot_2021-04-21-21-42-01-621_com.android.chrome

1 like

Bij mij werken de thema’s niet meer sinds de update vanmiddag. Ben ik de enige die dit heeft? Ik heb me op beide apparaten al een paar keer uitgelogd, maar dat helpt helaas niet. Het thema staat op default en als ik een ander thema selecteer, komt daar een geel blokje omheen maar er gebeurt niets

afbeelding

(Ik zit op een iPhone 10 via chrome en MacBook via chrome)

Dit was in dark idd heel fijn! Hoop dat het weer terugkomt :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Bij mij doen de thema’s het ook niet meer. Forum het liefst s avonds in Dark, maar die doet het dus niet meer…

@Canaria je kan je thema nog wel veranderen via Voorkeuren - Interface!

2 likes

Ik krijg nu allemaal random meldingen van badges die ik ontvang voor ‘leuk antwoord’ :joy:

2 likes

Vreemd, we gaan eens kijken.

1 like

Die vreemde recommended topics en het niet weken van themes wijzien via het hamburger menu heb ik gemeld bij de makers van de forumsoftware, hou jullie op de hoogte.

1 like

@Nescio jij bent er maar druk mee, dankjewel! :heart:

4 likes

K heb wat posts verplaatst, denk dat dat het is.

1 like

Hoi! Ik heb sinds die update witte blokjes ipv wat er eigenlijk hoort te staan .
Material design for discourse op de iPhone
Screenshots voor de voorbeelden:

afbeelding
Rechtsboven

afbeelding
Rechtsonder

Als ik een linkje probeer te plakken met twee lage streepjes erin, dan wordt in het bericht de tekst daartussen schuin gedrukt en de lage streepjes verwijderd. Daardoor werkt de link niet meer.

afbeelding afbeelding

Dat komt doordat de underscore wordt geïnterpreteerd voor formatting.
Je kunt dit voorkomen door een backslash (\) te plaatsen voor de underscore:

image

geeft

Of zoals jij hebt gedaan door er een hyperink van te maken via image .

Dank je! Had idd al gemerkt dat het via een hyperlink ook werkte, maar zo’n preview schermpje vind ik altijd fijner. Maar dat kan dus door een \ ervoor te plaatsen weet ik nu!

Moet je maar net even weten. Fun fact: om één \ tussen haakjes weer te geven moest ik er twee intikken, anders verdween die. Escape characters , voor wie het interessant vindt.
Overigens, over oneboxing (previews): we zijn gewend (verwend?) dat het werkt maar er zijn allerlei redenen waarom het niet kan werken en de ene kun je beter ondervangen dan de andere.

2 likes

Vervelend! Kom hier zsm op terug.

1 like

Ik weet niet of jullie me hiermee gaan kunnen helpen, ik hoop in elk geval van wel. Sinds een paar weken heb ik gele letters als ik het forum open op mijn gsm. Hiervoor had ik dat alleen als ik op een link geklikt had die me buiten het forum bracht maar als ik alles afsloot was het terug wit. Op mijn oude gsm is het wel nog oké, daar zijn de letters wel nog wit. Als ik het forum op mijn laptop open is het ook oké. Ik heb me al eens afgemeld en terug aangemeld maar zonder resultaat.
Ik heb overal dark als thema.
177864531_318038879826007_2297827711917893792_n 177015478_475598133698380_6926257875642629510_n 176972405_2100973710044854_3855358941979159681_n 177902286_134826071957116_846858979864408436_n

1 like