Forum: meld problemen hier

Telefoon, samsung a70
Versie one ui 3.1 - Android 11
Chrome 98.0.4758.87
Scrolt een flink stuk omlaag als er een nieuw deel geladen moet worden.

3 likes
  • Samsung Galaxy S21 Ultra
  • Versie One UI 4.0 / Android 12
  • Google Chrome 98.0.4758.101
  • Exact wat @FrauHelga beschrijft

Nexus 5X
Android 8.1.0
Chrome 98.0.4758.101
Bij het laden van nieuwe berichten gaat de pagina ineens als een gek automatisch scrollen naar laatste bericht. Niet tegen te houden.

Ik heb alles hetzelfde als bij @Nox

• welk apparaat je gebruikt: Samsung a52
  • welke versie van welk besturingssysteem
    Android 12
  • welke browser en welke versie
    Chrome 98.0.4758.101
  • wat er bij jou precies gebeurt
    Dat door scrollen idd. Op laptop gebeurt het me niet
1 like
  • OnePlus Nord AC2003
  • Android 11
  • Chrome 98.0.4758.101
  • Interface Material Design for …
  • Hetzelfde als hierboven al beschreven is (het scrollen). Incl het horizontaal kunnen verschuiven van de pagina
  • Bij het van scherm wisselen op m’n telefoon, terwijl ik een bericht aan het schrijven ben (dus tekstvak staat open), beweegt het tekstvak steeds op en neer. Eindigt dan bovenaan het bericht wat ik aan het typen ben. Dit gebeurt als ik het scherm van mn browser weer open.
  • Kan bepaalde knoppen niet meer zien: zie foto’s. Oa citeren en nieuw bericht minimaliseren
  • Als ik in de bovenste balk wil navigeren naar ongelezen topics (3 streepjes) of naar m’n profiel/meldingen zie ik dit niet. Alleen wanneer ik scroll. Maar dan springt het ook steeds weg. Te kort zichtbaar om er überhaupt op te kunnen klikken. Kan wel via het logo naar de homepage van het forum
Foto's

Ik had het scroll probleem eerder ook, maar nu niet meer (Iphone)!

Ik kwam hier eigenlijk iets anders melden, niet echt een probleem, maar best wel storend: de witte balk onderin bij de dark modus. Zou fijn zijn als die ook dark kan worden.

1 like

Ik heb sinds vanochtend dit ineens als ik naar beneden scroll.
Blijft ook even hangen voor die een nieuwe pagina laadt

2 likes

Bij mij is hij weg nu! Nu als ik een topic aan klik komen die opties links in mijn scherm voordat het topic geladen is.

2 likes

Is dit weg als je uit-en inlogt?

3 likes

Het is volbracht mensen. De balk is zwart. Zo zwart als mijn koffie.

15 likes

image

Grote dank!!!

1 like

Nu ineens is het wel weg zonder opnieuw in te loggen

2 likes

Het kan aan mij liggen, maar sinds gisteren lukt het me niet op (op mijn telefoon) een foto in te voegen in een bericht. Ik gebruik dan normaal die knop met dat pijltje omhoog. Als ik nu die stappen doorloop (daarpp druk, foto kiezen etc) en mijn bericht maak, staat er geen foto bij.

Hebben meer mensen hier last van?

1 like

Ja dit had ik ook! Na bewerken van het bericht lukte het wel.

1 like

welk apparaat je gebruikt
(desktop/laptop/tablet/telefoon)
Samsung s10 plus

welke versie van welk besturingssysteem
De nieuweste Android versie

welke browser en welke versie
Chrome nieuwste versie

Wat er gebeurt
Als ik in een topic zit en de berichten lees, dan scrol ik rustig naar benden bij het laaste bericht blijft hij maar scrollen. Hierdoor kom je bij het laaste bericht masr heb ik niet alles kunnen lezen.

1 like

Ik gebruik de app op mijn telefoon. Normaal gesproken kon ik links onderaan op een pijltje klikken om naar de vorige pagina/het topic overzicht te gaan.
Nu blijft er alleen faq staan, ook al ik scroll.
Hebben anderen dit ook?

Edit: en rechtsonder waar FF staat kon ik voorheen ook het forum sluiten, dat lukt nu ook niet meer.

1 like

Heb ik ook, mijn terug pijltje verdwenen. Gebruikte ik blijkbaar best vaak.
(Via app, iPhone XS)

3 likes

Ja ik ben bang dat dit weg is. Ben ik ook niet zo blij mee.
@Dibs

1 like

Trouwens, als je de app niet gebruikt en gewoon via je browser hierheen gaat kan dit wel gewoon. Sad but true.

@Dibs @Madam-Mikmak

1 like