Forum: meld problemen hier

Er zijn een paar topics die ik niet in het overzicht zie maar die ik (naar mijn weten) ook niet heb geblokkeerd. Gaat in ieder geval om het Beutyblogtopic en wat je even kwijt wil zw/k.

Heeft iemand een idee hoe ik die wél kan zien in het overzicht?

Edit - ik had een van de twee entertainment categorieën geblokt. Nu zie ik Beutyblog wel, wjekw zw/k zie ik als laatste topic alleen een die gesloten is in okt 2021. Om recentere uberhaupt te vinden moet ik vanuit die verder klikken.

Het lijkt erop dat wanneer berichten vanuit een topic dat je volgt worden verplaatst naar een topic dat je niet volgt, je automatisch dat topic ook gaat volgen. Is dat nieuw?

Ik heb de laatste tijd ineens regelmatig topics in mijn lijst die ik helemaal niet zelf ben gaan volgen en ook niet wil volgen.

1 like

Ik heb dat ook! Was bijna bang dat ik per ongeluk random topics aan het volgen was :joy:

1 like

Same, echt verwarrend! Maar ik ontdekte een patroon met die verplaatste berichten.

Ik had dit ook met het concertentopic laatst? Stond ineens bij mijn ongelezen terwijl ik dat topic nooit geopend heb volgens mij :thinking:

1 like

Oh! Zou dat daar door komen?!
Ik volgde plots het zwangerschapstopic. Nou dat is voor mij al 13 jaar geleden :joy:

Ja ik heb dit inderdaad ook opgemerkt, allemaal topics die ik nooit heb open geklikt of gevolgd. Denk dan dat het indd door het verplaatsen van berichten komt?

Ik krijg ineens meldingen dat iemand heeft gereageert op mij maar ik heb niks gezegd?

Heb je dat topic op ‘in de gaten houden’ staan in plaats van ‘volgen’? Want dan krijg je van elk bericht een melding.

1 like

Oh huh ja inderdaad. Heb dit denk per ongeluk aangeklikt :joy: thanks!

1 like

Ik heb de zwanger- en kind topics expres op negeer gezet, maar ze worden nog steeds getoond onder ‘aanbevolen topics’ onderaan een topic. En een paar dagen geleden volgde ik ineens een genegeerd borstvoedingtopic na verplaatsingen van berichten door mods

Elke keer als iemand wat in het wjekw plaatst krijg ik daar een melding op. Staat dan ook dat ze mij hebben geantwoord terwijl dat niet zo is.

Voelde me al populair maar helaas :broken_heart:

Edit : denk misschien een bug ergens? Ik heb het sinds gister

Je hebt het topic dan per ongeluk op ‘in de gaten houden’ staan ipv ‘volgen’.

Oh ja je hebt gelijk! Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Thanks!

1 like

Ik heb twee Android-telefoons waarop ik FF als snelkoppeling op mijn startscherm heb toegevoegd. Sinds een paar dagen ziet het startscherm er een beetje gek uit, zeg maar het logo dat je ziet voor het forum daadwerkelijk opent. Hebben meer gebruikers dit? Ik heb het op beide telefoons.

Heb ik ook sinds paar dagen inderdaad.

1 like

Bij mij is het icoon in de app langzaam steeds kleiner geworden en nu kan ik helemaal niet meer bij de app. Is dit een bekend probleem?

4 likes

Hoe kom ik er naar 4 jaar achter dat er een App is?!

Ik kijk altijd in m’n browser maar daar heb jij geen kut aan natuurlijk.

4 likes

Jaa ff is mn start pagina van chrome. Verder doe ik nooit wat met mn browser haha. Wist ook niet dat er een app is.

1 like

Ik zag iemand het ergens al noemen inderdaad. Maar hoe bedoel je dat je er niet meer bij kunt?

3 likes