Forum: meld problemen hier

Nu ineens is het wel weg zonder opnieuw in te loggen

2 likes

Het kan aan mij liggen, maar sinds gisteren lukt het me niet op (op mijn telefoon) een foto in te voegen in een bericht. Ik gebruik dan normaal die knop met dat pijltje omhoog. Als ik nu die stappen doorloop (daarpp druk, foto kiezen etc) en mijn bericht maak, staat er geen foto bij.

Hebben meer mensen hier last van?

1 like

Ja dit had ik ook! Na bewerken van het bericht lukte het wel.

1 like

welk apparaat je gebruikt
(desktop/laptop/tablet/telefoon)
Samsung s10 plus

welke versie van welk besturingssysteem
De nieuweste Android versie

welke browser en welke versie
Chrome nieuwste versie

Wat er gebeurt
Als ik in een topic zit en de berichten lees, dan scrol ik rustig naar benden bij het laaste bericht blijft hij maar scrollen. Hierdoor kom je bij het laaste bericht masr heb ik niet alles kunnen lezen.

1 like

Ik gebruik de app op mijn telefoon. Normaal gesproken kon ik links onderaan op een pijltje klikken om naar de vorige pagina/het topic overzicht te gaan.
Nu blijft er alleen faq staan, ook al ik scroll.
Hebben anderen dit ook?

Edit: en rechtsonder waar FF staat kon ik voorheen ook het forum sluiten, dat lukt nu ook niet meer.

1 like

Heb ik ook, mijn terug pijltje verdwenen. Gebruikte ik blijkbaar best vaak.
(Via app, iPhone XS)

3 likes

Ja ik ben bang dat dit weg is. Ben ik ook niet zo blij mee.
@Dibs

1 like

Trouwens, als je de app niet gebruikt en gewoon via je browser hierheen gaat kan dit wel gewoon. Sad but true.

@Dibs @Madam-Mikmak

1 like

De app vind ik dan weer een stuk makkelijker om te gebruiken. Dus moet er maar mee leren leven.

Fijn dat de optie er in ieder geval nog wel is. Bedankt!

Ik heb dit ook! Zo irritant. Soms scrollt hij zo 200 berichten door en kan je gaan zoeken waar je gebleven was.

1 like

Ik heb een probleem! Als ik door vele berichten scroll en dan op het punt kom dat de volgende nieuwe berichten geladen moeten worden, verspringt de pagina zodat ik niet meer op het bericht zit waar ik gestopt was met scrollen maar een heel eind verder. Dus ik moet telkens weer terugscrollen om te zoeken waar ik gebleven was. Vroeger was dit niet zo voor zover ik me kan herinneren.

1 like

@Nescio Ik heb dit probleem ook al heel lang.
Het enige wat bij mij nu helpt is wanneer de pagina begint te scrollen: een paar keer op mijn beeldscherm tikken en naar boven scrollen. Dan blijft hij op een gegeven moment hangen en hoef je maar een paar berichten terug te scrollen. Het is een soort van roeien met de riemen die je hebt :sweat_smile: Hopelijk komen jullie er achter wat er aan de hand is, maar iig fijn dat jullie ermee bezig zijn :hugs:

2 likes

Ik heb t scrollprobleem een hele tijd niet meer gehad maar zojuist 3x in 1 topic/in 5 minuten.

Ik gebruik een iPhone 11
Ik heb op dit moment iOS 15.4
Geen browser maar de discourse app

Ik scroll van mijn laatst gelezen bericht (3d geleden) langzaam naar beneden en zojuist springt hij tot 3x toe weer een heel stuk omhoog uit zichzelf. Ik kom nergens aan met mijn vingers, dus iets aanklikken is het niet. Hij doet t echt spontaan. Chille vandaag was wel dat ik gewoon het blauwe “terug” knopje kon gebruiken en dan was ik weer tot waar ik gelezen had

Ik heb trouwens ook nog steeds dat ik regelmatig een melding krijg dat ik een hartje heb op een bericht terwijl ik die melding al eerder heb geopend.

3 likes

Ik heb sinds vandaag ook het scrollprobleem! Eigenlijk constant opeens (daarvoor nooit eerder gehad).
Ik heb een Redmi note 10 pro.
Android 11.
Chrome 99.0.4844.73.

1 like

Hoi ik heb altijd material design gehad volgens mij en die zie ik niet meer terug! Heel mijn forum ziet er anders uit.
Zie hier een screenshot van hoe het er nu uit ziet en hieronder van eerder.

En zo eerder :

Voor anderen ook herkenbaar? Of is die theme weg?
Sorry ik kan niet vinden hoe ik die screenshots ff in een spoiler kan zetten.

Hij is weg helaas, dat is bewust omdat ie problemen had.

1 like

Ik vond hem (Mateial Design for Discourse dan) fijn omdat het op mobiel de enige is waar je de reacties per post kan zien!
Er waren wel wat problemen mee maar niks waar ik niet omheen kon, ik vond het het voordeel van de reactieweergave waard! Zou hij toch terug mogen?

2 likes