En de laatste tijd is het weer steeds meer!
Same. Net als de ‘Terug’-knop die regelmatig verdwijnt.
Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ineens ziet het forum er zo uit:
Switchen van thema helpt niet. Is er iemand die weet hoe ik het scherm weer goed krijg? Andere sites zijn wel gewoon normaal. Is op een iphone, safari.
Edit: nvm stond blijkbaar ineens op desktopweergave. Opgelost nu!
Ja.
Hoii, ik snap niet hoe ik een forum moet maken,
Moet je even bij het schilderen/tekenen/ handletteren topic kijken. Ze wilt graag haar tekeningen verkopen
Hoe zet ik in hemelsnaam een topic op negeer? Ik kan het nergens vinden, ook niet met de zoekfunctie. Heb al een topic op negeer staan, maar kom er echt niet uit. Vind alleen hoe ik een gehele categorie op negeer zet en dat wil ik niet. Help!
Het topic zelf openen, helemaal naar beneden scrollen en dan op het belletje klikken. Daar kun je hem negeren.
Dat is heel vreemd om te horen! Dit komt niet bekend voor. Bedankt voor de melding.
O ja; dit heb ik ook!
Ik ook!
En heeft de pollmaker de poll dan niet veranderd? Ik heb het ook hoor.
Ik heb dat ook soms, bij mij komt het eigenlijk altijd doordat de pagina dan niet volledig laadt (er blijven dan blauwe bolletjes naast de posts staan). De pagina vernieuwen helpt soms, soms moet ik het tabblad van het forum echt sluiten, internet helemaal afsluiten (op een mobiel apparaat) en opnieuw starten. Maar ik weet niet of dit bij jou ook de oorzaak kan zijn.
Sinds vorige week valt het mij op dat tijdens het scrollen de pagina ineens een soort van vastloopt heel kort en dan zelf naar het einde scrolt. Terwijl ik dan nog wel 20 berichten te gaan heb. Ik internet zelf via opera op een Samsung
Edit: oh had niet ver genoeg terug gescrold. In december vorig jaar was dit ook al een ding.
Ik heb dit ook nog steeds inderdaad
Ik heb sinds een paar dagen regelmatig dat topics die ik volg niet meer in mijn lijstje met ongelezen staan. Soms zie ik ze dan wel als lichtgrijs op de homepagina en als ik er dan op klik zijn er heel veel nieuwe berichten die ik heb gemist. Zowel op telefoon als laptop.
Hoe post je een vraag met uitleg ?
Ik heb sinds gisteren dat de lay out ineens heel anders is, de letters zijn heel klein en als ik inzoom moet ik opzij scrollen. Als ik m’n telefoon naar liggend draai is het wel normaal.
Zo ziet het er uit:
Ik heb al een ander theme geprobeerd, tabbladen gesloten, telefoon opnieuw opgestart maar geen verschil. Ik forum via Chrome.
Iemand een idee hoe ik dit weer normaal krijg?