Elke keer als iemand wat in het wjekw plaatst krijg ik daar een melding op. Staat dan ook dat ze mij hebben geantwoord terwijl dat niet zo is.
Voelde me al populair maar helaas
Edit : denk misschien een bug ergens? Ik heb het sinds gister
Elke keer als iemand wat in het wjekw plaatst krijg ik daar een melding op. Staat dan ook dat ze mij hebben geantwoord terwijl dat niet zo is.
Voelde me al populair maar helaas
Edit : denk misschien een bug ergens? Ik heb het sinds gister
Je hebt het topic dan per ongeluk op āin de gaten houdenā staan ipv āvolgenā.
Oh ja je hebt gelijk! Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Thanks!
Ik heb twee Android-telefoons waarop ik FF als snelkoppeling op mijn startscherm heb toegevoegd. Sinds een paar dagen ziet het startscherm er een beetje gek uit, zeg maar het logo dat je ziet voor het forum daadwerkelijk opent. Hebben meer gebruikers dit? Ik heb het op beide telefoons.
Heb ik ook sinds paar dagen inderdaad.
Bij mij is het icoon in de app langzaam steeds kleiner geworden en nu kan ik helemaal niet meer bij de app. Is dit een bekend probleem?
Hoe kom ik er naar 4 jaar achter dat er een App is?!
Ik kijk altijd in mān browser maar daar heb jij geen kut aan natuurlijk.
Jaa ff is mn start pagina van chrome. Verder doe ik nooit wat met mn browser haha. Wist ook niet dat er een app is.
Ik zag iemand het ergens al noemen inderdaad. Maar hoe bedoel je dat je er niet meer bij kunt?
Ik kan niet meer scrollen op het forum. Op elke ander tablad wel
Heb ik ook inderdaad. Hij doet het nog wel, maar hij doet nu ook iets van 20 seconden over openen. Dan ben ik allang iets anders gaan doen en opent opeens de app nog. Als ie eenmaal open is doet ie het wel prima bij mij.
Als ik de app open, sluit hij weer af. Kom er dus niet meer in. Het logo is nu helemaal verdwenen bij mij, is nu een soort alien.
Precies dit heb ik ook.
Ik heb het nu āopgelostā door de oude snelkoppeling te verwijderen en een nieuwe aan te maken, maar ik verwacht dat die weer kleiner zal worden de komende tijd en dat het geen permanente oplossing is.
Omdat het kan. Waarom denk je dat p a t a t niet kan
Puur machtsmisbruik.
Ik mis de terug knop wanneer ik via de browser van mijn telefoon (iOS Safari) aan het forummen ben.
Dat als je via een quote naar de originele post terug gaat dat er boven het postaantal dan een terugknopje zit.
Heel soms komt hij wel, maar 9/10x niet.
Zijn er meer mensen die dit merken? Zo ja like dit dan even pls.
Ja heb dit ook in de app van Discourse op iPhone (gebruikt Safari, denk ik).
Ik heb dit ook bij Safari, maar niet 9/10 keer⦠denk eerder 5/10? Maar het is wel irritant als het gebeurt.
Is er eigenlijk al een oplossing voor het scrollprobleem? Ik heb dit eigenlijk constant al een aantal maanden