Forum: meld problemen hier

Oh, wat irritant :sob:

1 like

Je moet eerst op je profielfoto klikken
Daarna naar voorkeuren gaan
Dan zet je dat vakje naast voorkeuren op interface
En dan kan je thema veranderen

2 likes

Wow thanks! Had deze hele puzzeltocht nooit bedacht.,

1 like

Ah, ik wilde dit net komen posten haha, kwam er ook zojuist achter dat het op deze manier moet. Gelukkig dus opgelost :grin:

1 like

Bij het persoonlijke vraag topic heb ik heel vaak dat ik een stukje scroll, en dat ie dan opeens in een keer keihard doorscrollt en dan ben je zo 100 berichten verder en kan je weer terugzoeken waar je was. Als ik dan weer terug ben en een stukje lees en het topic wegklik ben ik de volgende keer dat ik het topic open weer 100 berichten verder. Bij andere topics heb ik het niet (misschien omdat die meer bijgelezen zijn en deze plus 100 openstaande berichten heeft). Hebben meer mensen hier last van?

5 likes

ik heb dit ook soms, vooral bij topics met veel posts idd

1 like

Ja ik ook, inderdaad bij topics met veel posts.

1 like

Ik heb denk ik per ongeluk een topic gemute…overal gezocht, maar ik weet niet waar ik dit kan vinden. Iemand die me.kan helpen?

Rechtsboven naar je account, dan het rechter kopje kiezen (dat poppetje), daar kiezen voor ā€˜voorkeuren’. Het rechtermenu staat dan automatisch op ā€˜account’, maar daar kun je kiezen voor ā€˜categorieĆ«n’. Onderaan staan dan de topics die je negeert, rechts kun je op ā€˜tonen’ drukken, naar het juiste topic gaan en het dan onderaan het topic aanpassen als je dat wil.

Aardig wat stappen, hopelijk lukt het zo

3 likes

Je profiel is al verborgen.

2 likes

Wil je de mijne ook controleren?

Staat op verborgen

1 like

Bedankt voor het kijken

1 like

Ik ben even nieuwsgierig of dit aan mij ligt of niet. Maar ik kan niet met emojis op een bericht reageren via mijn laptop, alleen het gewone ā€˜like’ hartje.
Op mijn telefoon hou ik het hartje ingedrukt en dan werkt het, maar op je laptop moet je de muis over het hartje laten zweven toch? Ik twijfel nu of het nooit gewerkt heeft of dat het me gewoon niet opgevallen is? Of dat het anders moet en ik dat gewoon vergeten ben :joy:

Ik zit nu achter mijn laptop en gebruik Safari als browser. Als ik de cursor boven het hartje laat zweven zonder te klikken zie ik dit:

2 likes

Ja ik heb dat dus niet. Ik zie alleen dat zwarte ā€˜Like this post’ balkje als ik mijn muis op het hartje laat zweven. Misschien een Firefox ding. Of een of andere extensie die ik heb.

2 likes

Vreemd, het klinkt wel als iets wat met een browser te maken heeft inderdaad.