Forum: meld problemen hier

Allen, ik heb even een tijdelijke maatregel genomem om te zorgen dat het topic ‘Stel hier je persoonlijke vraag’ weer werkt.

Daarbij heb ik 7 berichten alleen even naar een tijdelijke topic verhuisd, omdat daar ergens 1 bericht wat raar doet.

Ik zal die weer terugzetten als ik er achter ben wat het allemaal stuk maakt, maar voor nu kunnen jullie weer je gang!

3 likes

was het mijn waanzinnig grappige post? wel he

Het was een post waar een poll in zit die wat maf doet. Dus als jij dat was DAN WEET IK JE TE VINDEN EN JE BENT NOG NIET JARIG WODAN! WODAN! GRIEPT 'UM!

1 like

:zipper_mouth_face: nvm wasn’t me tududududu bananana tudududu

1 like

Ring ring ring ring banana phone

1 like

Ik heb nog een vraag van een andere forumster, keekie. Zij kan niet inloggen omdat ze de bevestigingsmail heeft gemist en ze kan dus ook niet opnieuw aanmelden want dan krijgt ze de melding dat haar email al in gebruik is. Kunnen jullie hier wat mee?

Sure, Kun je me in een PB haar mailadres even sturen?

Leuk die titels maar sommige zijn zolang dat mobiel het te lang is. Kan topic dan opzij schuiven en dat is beetje irritant.

2 likes

… mag ik jouw titel nu veranderen in houdt van kort maar krachtig ?

3 likes

Ik heb dat ook!

1 like

Ik krijg van het topic het ‘ik voel me oud’ steeds een melding terwijl niemand mij citeert.
Is dit een teken dat ik ook ouder begin te worden?

5 likes

Haha ja daar stond het inderdaad op.
Ik word ook een beetje ouder elke dag!
Bedankt!

1 like

Ik zie het niet als een probleem. Maar links boven heb ik ineens een gek klein vierkantje staan. Die had ik eerst niet.

Ik forum op mijn telefoon.

1 like

Dit klopt heel vaak niet bij mij (wie als laatst gepost heeft).
Vind het zelf niet zo’n probleem maar neem aan dat het niet hoort.

1 like

Ah, dat zit in het discourse classic-theme he? Ik zal het even met de ontwikkelaar van de chat-plugin opnemen.

1 like

Dat is gek - die routine wordt namelijk overal gebruikt voor iedereen, dus ik vraag me af waarom bij jou de post count since last read niet klopt.

Ooow ik dacht ik meld dat mijn beeld telkens verschuift in het hamburger thema op mijn mobiel. Maar lees net dat het waarschijnlijk komt door een te lange titel.
Never mind! Tot zover mijn nuttige bijdrage

2 likes

De count lijkt wel te kloppen, alleen de naam die erbij staat niet. Dit is in Chrome op iPhone trouwens.

Hmm, dat is een goed punt - ik zal eens kijken of ik wat kan vinden.