Forum: verbeteringen en ideeën

Hallo allemaal,

jullie hebben vast allerlei zaken die jullie graag zouden willen zien. Bij dezen een plek om deze te plaatsen.

1 like

Dat reacties/citaten weer duidelijker worden aangegeven om verwarring te voorkomen

20 likes

Pagina’s i.p.v. een oneindige pagina.

41 likes

Niet de afbeelding van de laatste poster naast de topictitel. Gewoon die van degene die m geopend heeft of anders geen afbeelding

6 likes

De avatars mogen ook iets groter!

als dat kan he

4 likes

Op mobiel zo’n pijltje omhoog bij de laatste post of een volgende knop en een home knop

12 likes

Best irritant dat je een minimum aantal tekens moet gebruiken, voor een post. Aan de andere kant voorkomt dit misschien voorkomt dat ook uitgebreide rijen felicitaties of gecondoleerd i.p.v. likes, dus eigenlijk twijfel ik nog. :thinking:

2 likes

inderdaad… was even een kwestie van goedzetten nog! je zou niet ‘twintigtekens’ ofzoiets moeten hoeven typen, mag ook ‘ja’ of ‘nee’ of ‘boeh’ of ‘bah’ zijn (hmmmm of ‘omg’), daar ga ik verder niet over :grinning:

die smileys voelen zo raar?

1 like

Ik vind de smiley’s vet leuk. :heart_eyes:

2 likes

Ik mis de oude smileys ook wel, die : ( op egf had gewoon het perfecte level aan sadness/teleurstelling

4 likes

Ze waren ook perfect lelijk vond ik. Die smileys associeerde ik meteen met het forum en andersom.

6 likes

Jaa dit quoten ziet er beter uit!

Edit: oh huh bij mij doet ie het niet :frowning:

als je op antwoorden klikt krijg je een opmaakvenstertje en daar bovenin een rijtje opties, meest linkse is ballonnetje is quoten!

dus andersom dan gewend eigenlijk, nu kun je quoten maar is de quote niet standaard al aanwezig in het bericht dat je tikt.

Oooh zo ik snap m :smiley:

Ik vind de badges niet per se nodig. Maar misschien worden anderen dan wel weer heel enthousiast van het hele ‘spaar ze allemaal’-gebeuren

4 likes

tja… is ingebakken. mja k vind t wel lief, geloof ik

maar voor alles is een poll te maken hee

2 likes

Ik krijg geen meldingen voor likes of heb ik dan iets uitgezet?

Dat zou rechtsboven bij je afbeelding moeten staan als je een notificatie hebt. Als ik op mijn afbeelding klik, zie ik ook reacties en likes.

Ik had een of andere instelling verkeerd, nu doet 'ie het!