Forum: verbeteringen en ideeën

Wanneer is een topic of pagina vol?

nooit eigenlijk… komt door die hele andere structuur, dat het door blijft scrollen. tenminste voorzover ik begrijp. dat zal dan ws een waarde zijn die ergens is opgeslagen. goeie vraag.

heb de te lage waarden voor topics maken en posten enzo hoger gezet trouwens

1 like

Zou het misschien kunnen dat net zoals bij het vorige topic het typscherm meteen onderaan het topic staat? :smiley:

4 likes

Vervelend dat bij mij op de computer die chatfunctie niet te gelijk kan met antwoorden op een topic. Dan verdwijnt het erachter.

Is het niet mogelijk om daar een limit op te plaatsen zodat je na 10-20 berichten een nieuwe pagina maakt?

Ik moet echt heeeeel erg wennen aan dat het van die tekstbalonnetjes zijn. Voelt heel chaotisch en nu is t ook meteen foorummig.

Je kunt dit volgens mij aanpassen in account/voorkeuren/interface :relaxed:

Inderdaad zoals @Nori zegt: Je kunt dit aanpassen! Bij het ‘hamburger’ theme heb je dat bijvoorbeeld niet.

Edit:
Bij mij ziet het er zo uit

Foto's forum

2 likes

ah fuk wat relaxt, nu is het veel meer zoals t oude forum! thnx men

Kan het mogelijk worden dat je direct naar je laatst gelezen post gaat als je op een topic klikt? En inderdaad pagina’s met posts ipv oneindig (ik forum trouwens via mijn telefoon)

4 likes

Eens met de paginanummers en grotere avatars. En alles voelt wat ‘op elkaar gepropt’, maar dat kan ook door de kleine avatars komen.

Ik vind het ook een beetje ‘eng’ dat je heel de geschiedenis van alle posts kunt zien. Dat lijkt juist op meer privacy-inbreuk dan wat er op het oude forum is, vooral omdat je vaak mensen hebt die hun post later nog weg willen halen.

5 likes

Eens! Is het mogelijk dat je je profiel als private in kunt stellen of bijvoorbeeld dat alleen maar de meest recente posts zichtbaar zijn?

1 like

Ik bedoelde eigenlijk meer dat als je op het potloodje klikt van een post (van een ander), dat je dan precies kunt zien wat er aan die specifieke post is aangepast. Dus stel jij doet een biecht en haalt dat stukje later weg, dan is die tekst gewoon nog te zien door op het potloodje te klikken.

Mijn verwoording was inderdaad wat verwarrend. :smile: De postgeschiedenis heb ik iets minder problemen mee, al kan ik me voorstellen dat mensen dit ook niet zo fijn vinden.

4 likes

Ik vind die kleinere avatars wel fijn eigenlijk. :hushed:

1 like

Ooh dat is inderdaad nog wel heftig, als je ook de aanpassingen per post kunt zien. Dat zou ik liever ook niet hebben…

Postgeschiedenis kon je toch altijd wel zien, ook al stond een profiel op afgesloten.

Oh ik kreeg net al een melding 429 Too many requests, betekent dat dat er te veel mensen tegelijk op het forum zitten?

Onderaan de berichten (boven aanbevolen topics) heb je vakjes met bladwijzer maken, delen, markeren, antwoorden en normaal. Als je op normaal klikt kan je ook topics volgen, negeren en in de gaten houden kiezen.

2 likes

Ik krijg nu meerdere foutcodes dat het laden niet lukt e.d.

1 like

hi, weet je nog wat je probeerde te doen en wat de melding was?