Forum: verbeteringen en ideeën

Klopt inderdaad, die persoon kan je dan niet taggen en je geen persoonlijke berichten sturen.

Moet ook even wennen aan de constructie hoor. Maar er is dus wel in voorzien dat je mensen kunt tegenhouden om direct contact met je op te nemen. Pb’s van mensen van wie je dat niet wil hou je er dus mee buiten je account.

1 like

Kunnen we dit ook regelen voor je persoonlijke mail
Bepaalde instanties bezorgen me alleen maar stress :roll_eyes:

4 likes

Klopt het dat je op je mobiel bij antwoorden niet op een tandwieltje kunt klikken voor het invoegen van een spoiler?

Zou wel moeten kunnen. Zie je het tandwieltje niet rechtsboven? En dan ‘verberg details’.

Ik weet waar hij hoort te zitten, helemaal rechts naast smiley icoontje, maar dit is wat ik zie:

Lijkt alsof het wegvalt. Heb je al een ander thema geprobeerd? Welke heb je nu

Ik zal het proberen. Dit is het standaard thema overigens. Ten minste ik heb het niet bewust gewijzigd.

Zou die Hamburger even proberen. Die werkt voor veel mensen goed

1 like

Met Hamburger is het inderdaad opgelost. Dank je!

Misschien is het wel handig om het alsnog op te pakken, want het is wel jammer dat het in de standaardopmaak niet helemaal werkt. Maar er is in ieder geval een work around.

Het is nogal onduidelijk wie wat quote omdat niemand de quote functie gebruikt, maar de antwoord functie. Dus dan zit je de hele tijd terug te zoeken wat die quote was en dan moet je weer een eind naar beneden scrollen naar de post waar je was gebleven. Is het niet handiger als er ipv een antwoorden-knop een quote-knop komt? Net zoals het op EGF was. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die helemaal niets meer snapt van wie nu waarop reageert.

4 likes

Maar als je op het pijltje klikt zoals op de afbeelding hierboven, verschijnt de post waarop wordt gereageerd gewoon erboven. Dan hoef je niet helemaal zelf op zoek te gaan naar de originele post.

1 like

Niet op mijn telefoon. Dan vliegt ie naar die quote (die soms 50 post terug is) en dan moet ik daarna weer 50 Posts naar beneden scrollen voor waar ik gebleven was

2 likes

Oh ok, dat wist ik niet! Dat is wel vervelend ja. Misschien kan dit nog veranderd worden zodat het op de mobiele versie hetzelfde werkt als op de desktopversie?

Bij mij komt er dan wel een blauw pijltje en als ik daarop klik dan gaat hij vanzelf terug naar onder!

Bij mij niet. Maar dan nog vind ik het onoverzichtelijk als je gewoon aan het lezen bent dat je de hele tijd erop moet klikken om de quotes te zien en weer teug te gaan. Ik zou het fijner vinden als net als op EGF de quotes weer in de posts staan

Kan iemand me helpen. Moet je op mobiel nou steeds helemaal naar beneden scrollen voor je een reactie kan plaatsen? Ik wil graag mijn foodconfessions posten maar ik zie nergens een schrijf bericht knop ofzo. Ik zit op mobiel…

Ja maar aan de zijkant zie je zo’n knop met bij welke post je bent. Daar kan je op klikken en dan klik je op de onderste post en dan stuurt ie je in één keer naar beneden

1 like

Oh bij mij werkt op mobiel de ‘terug knop’ niet naar behoren

Ik begrijp het dankjewel! Feit blijft wel dat je dus helemaal naar onderen moet alleen weet ik nu dus een snellere manier om daar te komen.

1 like