Het is nogal onduidelijk wie wat quote omdat niemand de quote functie gebruikt, maar de antwoord functie. Dus dan zit je de hele tijd terug te zoeken wat die quote was en dan moet je weer een eind naar beneden scrollen naar de post waar je was gebleven. Is het niet handiger als er ipv een antwoorden-knop een quote-knop komt? Net zoals het op EGF was. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die helemaal niets meer snapt van wie nu waarop reageert.
Maar als je op het pijltje klikt zoals op de afbeelding hierboven, verschijnt de post waarop wordt gereageerd gewoon erboven. Dan hoef je niet helemaal zelf op zoek te gaan naar de originele post.
Niet op mijn telefoon. Dan vliegt ie naar die quote (die soms 50 post terug is) en dan moet ik daarna weer 50 Posts naar beneden scrollen voor waar ik gebleven was
Oh ok, dat wist ik niet! Dat is wel vervelend ja. Misschien kan dit nog veranderd worden zodat het op de mobiele versie hetzelfde werkt als op de desktopversie?
Bij mij komt er dan wel een blauw pijltje en als ik daarop klik dan gaat hij vanzelf terug naar onder!
Bij mij niet. Maar dan nog vind ik het onoverzichtelijk als je gewoon aan het lezen bent dat je de hele tijd erop moet klikken om de quotes te zien en weer teug te gaan. Ik zou het fijner vinden als net als op EGF de quotes weer in de posts staan
Kan iemand me helpen. Moet je op mobiel nou steeds helemaal naar beneden scrollen voor je een reactie kan plaatsen? Ik wil graag mijn foodconfessions posten maar ik zie nergens een schrijf bericht knop ofzo. Ik zit op mobiel…
Ja maar aan de zijkant zie je zo’n knop met bij welke post je bent. Daar kan je op klikken en dan klik je op de onderste post en dan stuurt ie je in één keer naar beneden
Oh bij mij werkt op mobiel de ‘terug knop’ niet naar behoren
Ik begrijp het dankjewel! Feit blijft wel dat je dus helemaal naar onderen moet alleen weet ik nu dus een snellere manier om daar te komen.
Sorry als het al 100x is langs gekomen, maar bij mij werkt de ‘Terug’ knop niet.
Als ik klik op een quote van iemand om te kijken waar die persoon op reageert en ik klik daarna weer op ‘terug’, dan kom ik niet bij mijn laatst gelezen post uit. Het is echt een gedoe om die dan weer terug te vinden. Ik weet niet of meer mensen daar last van hebben?
Ja ik ook
Bij mij werkt die ook niet (meer). Deed het paar dagen geleden wel nog.
Klopt bij mij ook, de ‘terug’-knop doet het slecht word meestal naar een random bericht gestuurd, of een random aantal posts eerder waardoor ik 42894 berichten opnieuw langs kan scrollen of een random aantal posts later waardoor ik 32432 posts gemist heb haha.
Edit: oepssss sorry ik had helemaal niet gezien dat er een nieuw meldtopic was.
De terugknop is nooit bedoeld geweest om terug te gaan naar een bepaald bericht waar je langs scrollde. Hij gaat altijd terug naar het bericht waar je was toen je het topic opende.
En je ziet hem alleen als je nog ongelezen posts hebt in een topic. Daarom zie je ‘m niet altijd. M.a.w. hij doet dus precies waarvoor ‘ie bedoeld is.
Nee, maar dat doet ie dus niet. Als ik een post lees van iemand die reageert op een ander, en ik klik weer even naar die oorspronkelijke post, wil ik daarna met de ‘terug’ knop naar mijn eerste ongelezen bericht in het topic om verder te kunnen lezen - dat bedoel je toch?
Maar dat gaat dan niet, dan word ik twee dagen vooruit gestuurd. (of achteruit)
Ik geef het door aan de rest. Even kijken of we er iets mee kunnen.
Het is genoteerd hoor, van die terug-knop. Uitzoeken in hoeverre het een probleem is. Daarvoor zijn voorbeelden handig, zowel om te begrijpen wat er niet intuïtief is aan de interface en dus verduidelijking behoeft als om te zien waar het daadwerkelijk misgaat. Want ook al deugt het, nergens gaat niks mis.
Hi @admin @Lula of wie erover gaat. Arcobaleno wil een account aanmaken, maar ze heeft nog geen goedkeurinsmail ontvangen. Kan iemand daar naar kijken?
Sorry als dit al ergens is uitgelegd, maar ik kan het niet vinden… Hoe werkt het precies met de gekleurde getallen achter een topic (oranje, bruin of grijs)? Als er een getal in een cirkeltje staat betekent dit dat er voor mij nieuwe berichten zijn denk ik? Voor de rest zie ik er nog niet echt een logica in.