Forum: verbeteringen en ideeën

Sorry als het al 100x is langs gekomen, maar bij mij werkt de ‘Terug’ knop niet.
Als ik klik op een quote van iemand om te kijken waar die persoon op reageert en ik klik daarna weer op ‘terug’, dan kom ik niet bij mijn laatst gelezen post uit. Het is echt een gedoe om die dan weer terug te vinden. Ik weet niet of meer mensen daar last van hebben?

8 likes

Ja ik ook :frowning:

Bij mij werkt die ook niet (meer). Deed het paar dagen geleden wel nog.

Klopt bij mij ook, de ‘terug’-knop doet het slecht :frowning: word meestal naar een random bericht gestuurd, of een random aantal posts eerder waardoor ik 42894 berichten opnieuw langs kan scrollen of een random aantal posts later waardoor ik 32432 posts gemist heb haha.

Edit: oepssss sorry ik had helemaal niet gezien dat er een nieuw meldtopic was.

3 likes

De terugknop is nooit bedoeld geweest om terug te gaan naar een bepaald bericht waar je langs scrollde. Hij gaat altijd terug naar het bericht waar je was toen je het topic opende.

En je ziet hem alleen als je nog ongelezen posts hebt in een topic. Daarom zie je ‘m niet altijd. M.a.w. hij doet dus precies waarvoor ‘ie bedoeld is.

Nee, maar dat doet ie dus niet. Als ik een post lees van iemand die reageert op een ander, en ik klik weer even naar die oorspronkelijke post, wil ik daarna met de ‘terug’ knop naar mijn eerste ongelezen bericht in het topic om verder te kunnen lezen - dat bedoel je toch?
Maar dat gaat dan niet, dan word ik twee dagen vooruit gestuurd. (of achteruit)

3 likes

Ik geef het door aan de rest. Even kijken of we er iets mee kunnen.

5 likes

Het is genoteerd hoor, van die terug-knop. Uitzoeken in hoeverre het een probleem is. Daarvoor zijn voorbeelden handig, zowel om te begrijpen wat er niet intuïtief is aan de interface en dus verduidelijking behoeft als om te zien waar het daadwerkelijk misgaat. Want ook al deugt het, nergens gaat niks mis.

2 likes

Hi @admin @Lula of wie erover gaat. Arcobaleno wil een account aanmaken, maar ze heeft nog geen goedkeurinsmail ontvangen. Kan iemand daar naar kijken?

1 like

Sorry als dit al ergens is uitgelegd, maar ik kan het niet vinden… Hoe werkt het precies met de gekleurde getallen achter een topic (oranje, bruin of grijs)? Als er een getal in een cirkeltje staat betekent dit dat er voor mij nieuwe berichten zijn denk ik? Voor de rest zie ik er nog niet echt een logica in.

1 like

Ik mis zelf nog dat de topictitel vaststaat, vaak klik ik dan op de tijd (zit op telefoon) en dan gaat ie helemaal naar boven maar dan vergeet ik waar ik was met lezen
Sorry als dit al gemeld is, heb er op gezocht maar kon niks vonden

1 like

Hoi!

Andere account? Ik heb inderdaad een poging gedaan met een ander e-mailadres, maar ik kreeg bij beide geen activeringse-mail, vandaar haha. Ook niet in m’n spam, hij is gewoon nooit aangekomen. En ik kreeg ondertussen wel trillende handjes en andere ontwenningsverschijnselen van geen forum haha.

Bedankt voor het activeren!

1 like

Oh wat gek, ik heb inderdaad ook met arcobaleno1 zitten proberen (ik dacht dat ik misschien zelf iets verkeerd had gedaan), maar bedankt!

En je had niet ff een hoofdletter kunnen gebruiken?

Ik weet niet of het al eerder is genoemd maar als ik op een link klink vind ik het soms wat vervelend dat de pagina direct doorlinkt ipv een nieuw tabblad opent, althans dat is bij mij zo. Ik klik daardoor daarna het forum vaak weg. Het is meer een idee om wellicht het linken standaard naar een nieuw tabblad te laten gaan of is dat niet mogelijk? :blush:

1 like

Woehhhhh zo snel een antwoord, dankjewel!!:two_hearts: en ik vind het zo leuk dat alle emojis hier het doen.

1 like

Misschien is het een idee om terug te kunnen springen naar een bepaald woord (ipv) nummer van de post?

Is er al een app :smirk:

Oh en bij mij gaat omlaag lezen heel goed, maar als ik omhoog wil lezen verspringt ie zomaar

Er was altijd al een Discourse app.

Oh echt? Ik ben gewoon maar binnen komen vallen. Ik ga op onderzoek uit dankjewel