Forum: verbeteringen en ideeën

Ik mis zelf nog dat de topictitel vaststaat, vaak klik ik dan op de tijd (zit op telefoon) en dan gaat ie helemaal naar boven maar dan vergeet ik waar ik was met lezen
Sorry als dit al gemeld is, heb er op gezocht maar kon niks vonden

1 like

Hoi!

Andere account? Ik heb inderdaad een poging gedaan met een ander e-mailadres, maar ik kreeg bij beide geen activeringse-mail, vandaar haha. Ook niet in m’n spam, hij is gewoon nooit aangekomen. En ik kreeg ondertussen wel trillende handjes en andere ontwenningsverschijnselen van geen forum haha.

Bedankt voor het activeren!

1 like

Oh wat gek, ik heb inderdaad ook met arcobaleno1 zitten proberen (ik dacht dat ik misschien zelf iets verkeerd had gedaan), maar bedankt!

En je had niet ff een hoofdletter kunnen gebruiken?

Ik weet niet of het al eerder is genoemd maar als ik op een link klink vind ik het soms wat vervelend dat de pagina direct doorlinkt ipv een nieuw tabblad opent, althans dat is bij mij zo. Ik klik daardoor daarna het forum vaak weg. Het is meer een idee om wellicht het linken standaard naar een nieuw tabblad te laten gaan of is dat niet mogelijk? :blush:

1 like

Woehhhhh zo snel een antwoord, dankjewel!!:two_hearts: en ik vind het zo leuk dat alle emojis hier het doen.

1 like

Misschien is het een idee om terug te kunnen springen naar een bepaald woord (ipv) nummer van de post?

Is er al een app :smirk:

Oh en bij mij gaat omlaag lezen heel goed, maar als ik omhoog wil lezen verspringt ie zomaar

Er was altijd al een Discourse app.

Oh echt? Ik ben gewoon maar binnen komen vallen. Ik ga op onderzoek uit dankjewel

Is niet zo spannend hoor. Ziet er eigenlijk hetzelfde uit als in je browser. Maar er is wel een app :stuck_out_tongue:

Het valt me nu pas op maar als ik 10 uitroeptekens vraagtekens typ komen er maar 3 in de post. Heb meerdere keren gehad nu en heb het gecontroleerd, als ik dan het bericht aanpas staan er gewoon tien en in de post dan maar 3? Waarom is dat?

???

!!!1!!!1!!!1!!!1!!!1!!!1!!!

2 likes

!!!

Ik wil het ook proberen maar je mag niet eens onvolledige zinnen plaatsen. Echt een heel prescriptief forum haha

Inderdaad!!! Hij eet 7 uitroeptekens!!!

Ja ik kan me minder goed uitdrukken uitroeptekens zijn belangrijk voor me uitroepteken

1 like

Het forum maakt ook automatisch drie punten van twee…

1 like

Niemand heeft meer dan drie uitroeptekens nodig. Ook jij niet @Yzile :stuck_out_tongue:

heh!! hoezo niet? mijn verbazing of enthousiasme is soms heel groot. ik gebruik wel eentjes ertussen ofzo!!

1 like

hahaha wat grappig !!!
omg ik zie het nu ook ik heb er 20 getypt en er komen er maar 3!!!?!!!?!?!?!?!?!?!?!
–> andere leestekens ertussen doen dus

Jawel hoor uitroepteken
Als je iets echt heel heel heel heel heel heel erg nadrukkelijk wilt zeggen

Haha zou er nu ook maar drie keer heel staan?

uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken

En puntjes mogen die wel…

Voor de suspense…

Nou!!!

1 like