Oh en love het 100 jarig bestaan ook
maar voor alle meelezers en alle andere users die geen adblock hebben toch wel de moeite. verbaas me ook steeds hoeveel mensen dat niet hebben.
ooh hahhahaha zie t nu pas
Ah goed dat je het zegt, want hier stoorde ik me ook erg aan!
Volgens mij is het nog niet genoemd, anders sorry.
Maar is het een idee om mapjes te maken voor je opgeslagen posts, zodat je kunt ordenen? Ik sla regelmatig een post op, maar het is eigenlijk geen doen om iets terug te zoeken omdat ik er zoveel opgeslagen heb. Als je mapjes kunt maken (eten, grappig, inrichting) is het wat overzichtelijker en wordt de functie van berichten opslaan misschien ook meer gebruikt
Oh, dat is eigenlijk wel een heel tof idee! Ik geloof niet dat die functie er nu in zit, maar ik ga het voorstellen aan de ontwikkelaars!
Betekent alleen dat het niet meteen beschikbaar is, maar goede kans dat het wel gaat komen!
Update: Dit helpt vast al wat:
Als je in je overzicht van bookmarks / opgeslagen posts zit, dan kun je g b indrukken en dan worden de bookmarks gesorteerd per categorie.
Thanks
De gb-truc werkt wel, maar dan krijg ik dit:
Als ik dan op de topics klik, krijg ik gewoon alle posts te zien. Dus niet alleen mijn bookmarks. Is er een manier waarop ik alleen mijn bookmarks zie? Want alleen weten in welke topics ik een bookmark heb, is niet zo interessant natuurlijk
op heeft in het verkeerde topic gepost dus hier nog eens:
- als ik het forum open en lees vraagt chrome telkens om pushmeldingen aan te zetten, kan dit van jullie kant uitgezet worden? Lijkt me niet echt nuttig voor de gebruikers hier
- als ik een post annuller vind ik het irritant dat ik nog eens moet bevestigen
- is er een manier op topics te verbergen?
topics negeren kan! ->
Om een topic te negeren, zul je het helaas toch even moeten openen. Scroll helemaal naar beneden en klik op de optie ‘volgen’. Dit opent een dropdown menu met de keuze tot het negeren van het topic.
reddende engel!
Over de pushberichten:
Kijk eens bij ‘voorkeuren’ -> ‘meldingen’ naar de optie ‘live notifications’. Daar moet je die kunnen uitzetten.
Wat betreft het annuleren van de posts: Dat is helaas even niet anders, sorry. Is expres gedaan om te voorkomen dat mensen per ongeluk op ‘wissen’ drukken.
maar eigenlijk zou dat ook in een spoiler kunnen toch?
Maar echt alles kan een trigger zijn. Moeten we dan met elke mogelijke trigger rekening houden? Het is een openbaar forum, dus alles kan hier gezegd worden. Vind het persoonlijk overdreven om met alle triggers ineens rekening te houden, terwijl iedereen die hier meeleest en post weet dat er mogelijk triggers zijn. Tsja. Dat is het leven toch gewoon? Weet dat er al vaker discussies over zijn geweest de afgelopen jaren hierover.
Ik ben het wel met je eens dat het de laatste tijd soms even iets minder gezellig is daardoor. Vooral gewicht en bepaalde fobieën (zoals spinnen) zijn grote triggers. We kunnen niet overal rekening mee houden, maar ik denk dat triggers als deze wel iets meer aandacht verdienen. Een spoiler zou al genoeg zijn, al lijkt het erop dat niet iedereen hier aan mee lijkt te willen werken (of het vergeet).
Als maatstaf kunnen we aanhouden dat een trigger iets is wat ‘in de echte wereld’ mensen ook snel triggert. Maar weinig mensen ‘in de echte wereld’ worden blij als je een spin vlakbij hun neus houdt en ook maar weinig mensen worden blij als je het onderwerp gewicht aansnijdt.

Het valt mij de laatste tijd op dat er posts zijn die sommige mensen triggeren. Ik vroeg me af of het mogelijk is om posts te kunnen labelen zodat mensen dat kunnen zien en daar rekening mee kunnen houden? Gaat me vooral om posts betreffende depressie, gewicht, spinnen, gaatjes etc.
Voorbeeld:
Je schrijft een post over het gewicht van youtuber X, je geeft dit bericht een paars label dat aan de zijkant van het bericht verschijnt. Hierbij weten mensen die snel getriggerd worden over gewicht dat ze dit bericht moeten vermijden, omdat het een paars label heeft.
Kan natuurlijk ook een andere invulling, maar zoiets had ik een beetje in mijn hoofd. Is zoiets mogelijk en is dit een idee?
Wat mij betreft, is daar de spoiler voor bedoeld. Je kunt stellen dat mensen daar geen gebruik van maken maar jouw suggestie vereist nog steeds een aparte handeling. Net als de spoiler. Dus dezelfde situatie.