Forum: verbeteringen en ideeën

Zou kunnen, of er moet er nog 1 komen. Hiervoor zou je een poll kunnen houden, dat soort beslissingen zijn voor jullie. Het is zo gebeurd dus als het moet is het dezelfde dag klaar.
Maar: we zijn ook aan het kijken naar het uitbreiden van de mogelijkheden voor anoniem posten en mogelijk ook voor tijdelijk posten: we denken eraan een gedeelte te maken waarin posts automatisch verdwijnen na een bepaalde tijd. Daar zijn features voor. Maar dat moet uiteraard goed worden bekeken en getest dus dat is iets voor de wat langere termijn.
Wanneer we die members-only op zich rond hebben wil ik daar graag als volgende naar gaan kijken.

8 likes

Dat is helaas niet mogelijk. Een dergelijke plugin bestaat op dit moment niet.

Is het wel mogelijk dat mensen zelf opties toevoegen aan een poll? Of is dat wat @Hectometer ook zegt? xD

Voor zover ik weet niet. Ik kan me voorstellen dat dat heel snel rommelig wordt met zoveel mensen. Je kunt een poll sowieso niet meer aanpassen nadat er een keer op gestemd is. Want dan kloppen de resultaten niet.

1 like

Hoi,

Zoals Lula al aangaf is er geen plugin die dit doet. Het is wellicht wel te bouwen hoor, dus als je zin hebt om je Ruby-kennis eens toe te passen dan vooral doen! Ik ben alleen bang dat het rap onoverzichtelijk wordt. Jullie zijn namelijk en met velen, en erg actief - dus op een poll of vraag krijg je met gemak 50+ reacties terug. Dat wordt denk ik erg lastig om dat overzichtelijk weer te geven.

Maar polls zijn ook leuk, toch? :wink:

ik heb een loze ergernis, maar toch ga ik m even aankaarten, wie weet kan er iets aan gedaan worden ha ha

bij mijn aanbevolen topics hieronder (wat ik overigens super praktisch en cool vind) staan vaak ook topics tussen die gesloten zijn, zoals de wjekw topics en nu dan bijv. bloggers topic deel 1

ik vermoed dat daar niets aan veranderd kan worden, maar ik vind t soms wel storend haha,vooral als er twee van die topics bij staan
wilde het maar voor de zekerheid ff melden.

6 likes

Zouden linkjes kunnen worden geopend op een nieuwe pagina i.p.v. over het forum heen? Als ik per ongeluk op een linkje klik en ik wil weer terug, ben ik kwijt waar ik was.

1 like

Ligt dat niet aan de instellingen van je browser ofzo, want bij mij openen links wel op een andere pagina.

1 like

ik ben echt verbaasd over alle (grote!) aantallen die genoemd worden in dat 100 jarig bestaan topic
overwegen jullie geen ads? waar ik ben benieuwd naar ben, zijn jullie niet allang benaderd? ik bedoel, het is bijna een fulltime baan voor jullie. zeker voor admin2!
ik zou het zelf niet raar vinden overigens, als daar voor gekozen zou worden
heb toch adblock <3 haha sorry

9 likes

Je doet je naam weer eer aan. In ieder geval het laatste gedeelte :dancingbanana:

Oh en love het 100 jarig bestaan ook :joy:

14 likes

:face_with_hand_over_mouth:

maar voor alle meelezers en alle andere users die geen adblock hebben toch wel de moeite. verbaas me ook steeds hoeveel mensen dat niet hebben. :flushed:

ooh hahhahaha zie t nu pas

Ah goed dat je het zegt, want hier stoorde ik me ook erg aan! :grin:

1 like

Volgens mij is het nog niet genoemd, anders sorry.

Maar is het een idee om mapjes te maken voor je opgeslagen posts, zodat je kunt ordenen? Ik sla regelmatig een post op, maar het is eigenlijk geen doen om iets terug te zoeken omdat ik er zoveel opgeslagen heb. Als je mapjes kunt maken (eten, grappig, inrichting) is het wat overzichtelijker en wordt de functie van berichten opslaan misschien ook meer gebruikt :relaxed:

1 like

Oh, dat is eigenlijk wel een heel tof idee! Ik geloof niet dat die functie er nu in zit, maar ik ga het voorstellen aan de ontwikkelaars!

Betekent alleen dat het niet meteen beschikbaar is, maar goede kans dat het wel gaat komen!

3 likes

Update: Dit helpt vast al wat:

Als je in je overzicht van bookmarks / opgeslagen posts zit, dan kun je g b indrukken en dan worden de bookmarks gesorteerd per categorie.

2 likes

Thanks :smirk:

De gb-truc werkt wel, maar dan krijg ik dit:

Als ik dan op de topics klik, krijg ik gewoon alle posts te zien. Dus niet alleen mijn bookmarks. Is er een manier waarop ik alleen mijn bookmarks zie? Want alleen weten in welke topics ik een bookmark heb, is niet zo interessant natuurlijk :innocent:

1 like

op heeft in het verkeerde topic gepost dus hier nog eens:

  • als ik het forum open en lees vraagt chrome telkens om pushmeldingen aan te zetten, kan dit van jullie kant uitgezet worden? Lijkt me niet echt nuttig voor de gebruikers hier
  • als ik een post annuller vind ik het irritant dat ik nog eens moet bevestigen
  • is er een manier op topics te verbergen?

topics negeren kan! ->

Om een topic te negeren, zul je het helaas toch even moeten openen. Scroll helemaal naar beneden en klik op de optie ‘volgen’. Dit opent een dropdown menu met de keuze tot het negeren van het topic.

1 like