Forum: verbeteringen en ideeën

Is niet zo spannend hoor. Ziet er eigenlijk hetzelfde uit als in je browser. Maar er is wel een app :stuck_out_tongue:

Het valt me nu pas op maar als ik 10 uitroeptekens vraagtekens typ komen er maar 3 in de post. Heb meerdere keren gehad nu en heb het gecontroleerd, als ik dan het bericht aanpas staan er gewoon tien en in de post dan maar 3? Waarom is dat?

???

!!!1!!!1!!!1!!!1!!!1!!!1!!!

2 likes

!!!

Ik wil het ook proberen maar je mag niet eens onvolledige zinnen plaatsen. Echt een heel prescriptief forum haha

Inderdaad!!! Hij eet 7 uitroeptekens!!!

Ja ik kan me minder goed uitdrukken uitroeptekens zijn belangrijk voor me uitroepteken

1 like

Het forum maakt ook automatisch drie punten van twee…

1 like

Niemand heeft meer dan drie uitroeptekens nodig. Ook jij niet @Yzile :stuck_out_tongue:

heh!! hoezo niet? mijn verbazing of enthousiasme is soms heel groot. ik gebruik wel eentjes ertussen ofzo!!

1 like

hahaha wat grappig !!!
omg ik zie het nu ook ik heb er 20 getypt en er komen er maar 3!!!?!!!?!?!?!?!?!?!?!
–> andere leestekens ertussen doen dus

Jawel hoor uitroepteken
Als je iets echt heel heel heel heel heel heel erg nadrukkelijk wilt zeggen

Haha zou er nu ook maar drie keer heel staan?

uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken uitroepteken

En puntjes mogen die wel…

Voor de suspense…

Nou!!!

1 like

Oeps ik had jouw comment niet gelezen sorry

Sorry!!!1!!1!!11!!!1

2 likes

Is gelijk zo verontwaardigd vind je niet !!!

CENSUUR!!!

1 like

als je iets heel nadrukkelijk wil zeggen

kan

dat

ook

anders

hoor :wink:

(en dit is hoe ik het bovenstaande voor elkaar kreeg)

als je iets **heel** nadrukkelijk wil zeggen 
# kan 
## dat
### ook 
#### anders 

hoor ;)

Hou er alleen rekening meee dat zaken die met een ## beginnen op een eigen regel moeten staan. Maar dat mag de pret niet drukken, toch?

TOCH?!

7 likes

WEJOOOO

7 likes

Schreeuwert.

;o)

2 likes

:upside_down_face: ¡ʞɾᴉlǝƃoɯ sʞnǝl ɹǝǝɯ suǝʍnoɹʇ sᴉ ɹƎ

8 likes

dit gaat me te ver

4 likes

Ik had dit eerst ook maar met het hamburger thema past het allemaal wel

Ik vind het een fijn forum. Enige wat ik irritant vind is de plaatsing van dat schuifding aan de rechterkant. Als ik casual met mn rechterduim loop te scrollen op mn ipad, verschuif ik dat ding elke keer per ongeluk en dan druk ik op terug en op eens gaat dan alles mis. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan mij dan aan het forum. :joy:

1 like