Forum: verbeteringen en ideeën

Ik vind het dark thema echt super fijn! Kan niet wachten om vanavond in bed te forumen :yum:
grotere avatars zou wel fijn zijn ja, dan kun je makkelijker iemand herkennen, voor de rest moet ik nog wel wennen aan dit nieuwe forum, maar het ziet er goed uit! dankjewel!

2 likes

Poeh, ik dacht dat ik ging kijken naar wat voor badge ik had gekregen.

oh wat ben ik een doos, ik heb al zes keer dark theme gelezen maar zelf nog niet geprobeerd

2 likes

Ik kreeg tijdens het plaatsen van een reactie ook een 429 error. En ook bij het refreshen vaak een ‘fout : (’

ok dus vooral 429?
de preciese tekst vd melding of een screenshot helpt heel erg om problemen te onderzoeken dus die hoor ik “”“graag”""

Toen ik van een topic terug wilde door op het plaatje linksboven te klikken kreeg ik dit:

:frowning:
Fout
tijdens het laden van /latest.json?order=default
Er is iets misgegaan.
Terug Opnieuw proberen

en toen ik vernieuwen deed, kreeg ik een 429 melding. Daarna deed ie het weer

1 like

Ja diezelfde melding als @littlenumbers krijg ik ook echt vaak.

Verder zou ik pagina`s wel prettiger vinden dan deze oneindige lijst van berichten. Maar dat is ook al door anderen gezegd.

1 like

Linkjes openen in niet in een nieuw tabblad (bij mij op mobiel tenminste) en dan ben ik gelijk het forum kwijt. Zou fijn zijn als die in een nieuwe tab openen.

Dit kun je zelf instellen! Onder voorkeuren > interface

Plaatje, mobiele versie

2 likes

ik heb de chat openstaan links in mn browser maar daardoor zit het typvak daarachter verscholen. best spannend want rechts verschijnt de tekst natuurlijk wel, maar alle andere icoontjes zitten ook achter de chat verscholen. en de cursor naar een ander stuk tekst verplaatsen gaat zo lastig. kan ik daar nog iets anders aan doen behale gewoon de chat sluiten als ik in een topic wil reageren? oja en niet te vergeten: de knop om te plaatsen zit dus ook achter de chat. haha het is echt topic of chatkanaal he? <3

kan er een knopje komen dat je ingelogd blijft?

en waar is het wjekw topic en waar is de chat?
sorry dat ik zoveel vraag maar ik snap het gewoon echt niet
doe ik dit wel goed? of is dit een quote?

chat is luidspreker icoon

Je kan ook de chat vinden door op de loep te klikken en chat typen.

@anon98052296

1 like

Kreeg net een paar keer een foutmelding toen ik had ingelogd. Nu doet hij het wel weer.

Twijfel wel of hij veel mensen aankan nu 30 ongeveer online en krijg vaak foutmelding en laad problemen. Vooral als ik mijn account verander of even een pagina terug doe.

Wordt wel aan gewerkt hoor. Maar denk dat @Nescio vooral moet gaan slapen. Heeft er zo hard aangewerkt de hele nacht.

Kan jij als mod voor @admins eigen veiligheid en gezondheid de boel er vannacht uitgooien? Ik word een beetje bezorgd <3

Prima hoor! En kan ik ook ergens instellen dat er pagina nr komen? Iets opzoeken is wel lastig denk ik als het oneindig doorgaat.

Als je op de tijd van een bericht klikt ( bijv. 6 min) dan zie je datum en tijd

3 likes