Forum: verbeteringen en ideeën

allicht een goed idee om nu naar die waarden te gaan kijken nu het toch wat hard gaat.

hoor graag wat de wensen zijn

Ik zou eerst wel willen weten of andere forumgebruiksters dit ook zien zitten. Qua aantal posts heb ik geen idee eigenlijk, maar daar kan over gebrainstormd worden. Ik weet niet wat gebruikelijk is op andere fora?

En het is dus sowieso wel mogelijk?

Ik zou dat ook wel goed vinden, en dan iets van 30-50 posts ofzo?

3 likes

qua waarden is alles mogelijk wat technisch binnen grenzen van redelijkheid ligt, maw “alles kan” maar inderdaad, die dingen wil ik niet zo hup beslissen, tenzij om een probleem op te lossen natuurlijk.

1 like

slim wel, een subtiel ont eh nee bemoedigingsbeleid

3 likes

Misschien is een meld-knop zoals op het oude forum ook een goed idee? Zo kunnen mods sneller ingrijpen wanneer er gespamd of getrolled wordt!

2 likes

Ohhh! Ik dacht dat met die tekst die erbij staat bedoeld werd dat je de forummer een privébericht kon sturen over/nav de post die geplaatst is :sweat_smile:

1 like

Zouden links naar externe websites in een nieuw tabblad geopend kunnen worden?

@hanson volgens mij kan je dit instellen!

Ik stem ook voor! 30 posts vind ik een goede grens

Ik weet nog steeds niet hoe ik moet quoten dit gaat over hierboven

1 like

Klik eerst op ‘Antwoorden’ onder de post waar je op wilt reageren. Je krijgt dan het typvenster te zien, waar je linksboven een tekstwolkje ziet. Als je op dat tekstwolkje klikt, verschijnt het citaat in je venster. En voilà!

1 like

Misschien ligt het aan mij telefoon, maar ik kan geen profielfoto uploaden. Hij blijft hangen bij het zoekscherm naar bestanden. Op m’n laptop heb ik het nog niet geprobeerd! Tot die tijd hou ik dus maar deze A :stuck_out_tongue:

Kunnen we niet misschien 1 layout maken voor iedereen. Een soort logo ofzo. Niet noodzakelijk natuurlijk maar ik dacht een soort van herkenning.

1 like

kunnen we het bouwen?

ja

heb al contact met een wijffie dat zo nodig themes moest maken

2 likes

en een logo comes to mind

1 like

Sorry als dit al gevraagd is, maar staat dat cijfertje dat tussen haakjes op mijn tabblad komt voor het aantal nieuwe posts in topics die ik volg of op het forum in het algemeen?
@Nescio @Lula

Ah oké, thanks! Ik ga eens kijken of dat klopt :smiley:

maar ik vind mijn eigen gekozen theme fijn en wil geen andere :slightly_smiling_face:

1 like

Sorry als dit al genoemd is, maar kan de naam van het forum nog worden aangepast?
Ik weet dat het qua betekenis exact zegt wat het is, maar feminarium klinkt zo… plastisch. Ik moet steeds denken aan pessarium :no_mouth:

4 likes