Forum: verbeteringen en ideeën

Mag er terug een geheim account komen? (sorry als dit al gevraagd werd)

weet niet! uitzoeken

Kan ik ergens instellen dat de topics die actief zijn en als laatste op gereageerd is bovenaan staan?

En hoe krijg ik de rondjes met cijfers weg?

1 like

In het topic zelf staat onderaan links dit:

Edit: En als je in het overzicht van de topics (je homepage) rechts op ‘activiteit’ klinkt, krijg je automatisch de nieuwste dingen bovenaan.

1 like

oooooh ja zit ik ook enorm van te genieten!

toch onbewust gemist ook denkik van msn vroeger, op werk en thuis

1 like

@Nescio pak je rust! Dit is meer gewoon een lange termijn to-do list dan alles wat snel snel aangepast moet worden!

Zelf zou ik liever namen zien als kleine avatars? Bijv. bij je likes, of bij actieve auteurs in een topic. Kan ik dat misschien ergens zelf instellen?

1 like

jaaaa maak wel onderscheid hoor, tussen nice to have en must
ideeenbus raakt toch wel vol

1 like

Die foto’s kunnen uploaden is wel heel leuk en handig maar gaat dat niet heel snel heel veel kosten qua data? Zie al steeds foto’s van 2mb enzo, is dat wel te doen als het veel drukker wordt? Ik heb er verder niet zoveel verstand van hoor, dus misschien is het helemaal geen probleem!

@Nescio Kun je ook een max grootte qua bestand instellen? Dan moet iedereen ze gewoon wat kleiner maken.

Ja of dat ze automatisch verkleind worden oid?

ik blijf wel automatisch ingelogd! dat vraagt jouw computer vanzelf als je je een keer inlogt dacht ik altijd?

Waarschijnlijk al genoemd, maar dat je op je mobiel gelijk naar de laatste post kan.

Dat kan gewoon? Ik doe het de hele tijd.

2 likes

Gewoon op zelfde manier als op de laptop.

waar staat het? Ik kan alleen maar naar beneden scrollen

ooh ik had helemaal niet door dat je op dat blauwe ding kon klikken. Thanks :smile:

Dat gepinde posts losgemaakt worden als je ze gelezen hebt. Je kan ze zelf weer vastpinnen maar daar moet je wel aan denken. Zo zakt het snel weg en da’s niet de bedoeling met zo’n post. Dus misschien kan dat aangepast worden?

Het ziet er al mooi uit en werkt prima, en dat zo snel, props!

2 likes

Ik weet niet of hier nog meer voorstanders voor zijn, maar zelf zou ik het wel fijn vinden als het besloten deel toegankelijk is voor mensen met een bepaald aantal posts (en niet ook wanneer je alleen bent ingelogd, want dan heb je alsnog veel meelezers denk ik). Dat hoeven niet per se veel posts te zijn hoor, maar dat zorgt wel voor een iets hogere drempel.

12 likes

ja! goed dat je hier over begint.