Forum: verbeteringen en ideeën

klopt idd van die handtekeningen, had ik over zitten lezen: zijn er gewoon (vooralsnog) niet. maar mogelijk komt dat ooit nog eens. was wel vraag naar dus.

1 like

Voor de handleiding (kon hem even niet vinden): blijkbaar kan je ook tekst selecteren en dan komt er automatisch een knopje om te citeren.

(Mijn selectiekleur heb ik zelf ingesteld op m’n Mac, daarom is ie wat anders dan normaal)

2 likes

Oh shit, dat is chill. Zoveel verborgen functies!

1 like

Kan het nog aangepast worden dat je ge-edite en verwijderde posts (tot 24 uur) gewoon nog kunt lezen?
(hoe doe je dat : klik op het potloodje rechts)

1 like

Kunnen er wel pagina’s komen voor de verschillende topics?
Ik gebruik het alleen mobiel en kwam er zojuist achter dat ik nóg verder naar beneden kom scrollen en nog meer topics zag staan.
Met pagina nummers weet je gewoon dat er nog meer is :slight_smile:

2 likes

Wat is het verschil bij het topic overzicht als de (ik denk ongelezen) berichten cijfers rechts in een blauw rondje, of in een grijs rondje staan?

Wow intens, thanks!

2 likes

Ik snap niet waarom mensen paginas willen. Is dat uit gewoonte? Want automatisch ga je naar de eerst ongelezen post en je ziet aan de zijkant ook een teller met hoeveel berichten. Ik vond paginas altijd zo kut juist, heel de tijd dat laden.

8 likes

Haha ja ik snap niet hoe t kan.

3 likes

Met je eens, ik moest er even aan wennen maar ik vind dit ook veel chiller! Alleen wat iemand anders al zei over de topics, daar zou ik het persoonlijk ook fijner vinden als daar pagina’s komen te staan. Ik wist namelijk niet dat er al zo veel topics waren, kwam ik pas achter toen ik verder scrolde. Maargoed, misschien is dat ook wennen.

4 likes

Ja ik weet het niet, dit went op den duur vast. Meer dat iets terugzoeken veel makkelijker ging, dan dacht ik gewoon van het was iets vanochtend, ik klik een 5 pagina’s geleden aan. Zoiets.
Of dat ik geen zin/tijd had alles bij te lezen maar alleen vanaf 3 pagina’s geleden begon met lezen, zoiets.

2 likes

Je kan dan ook die scrollbalk rechts gebruiken!

1 like

Hahaha verdomd, je hebt gelijk :grin:

2 likes

Volgens mij moeten al mijn berichten nu goedgekeurd worden, is dat een bug, of gebruik ik gewoon te enge taal?

Klopt het dat foto’s in posts op mn telefoon heel sloom/helemaal niet laden?

hee, is dat zo? ben jou zelf nog niet tegengekomen… niet in het lijstje ‘check berichten’ en zeker ook niet als enge-taal-gebruiker haha. gaan we even naar kijken.

Heb ik geen last van…

Ik had een bepaalde zin getypt in het wat je even kwijt wil. Ga hem maar niet herhalen voor als ik weer die melding krijg. En toen wilde ik daarop weer reageren van Wow hij moest gecheckt worden! En toen moest die ook gecheckt worden, en al mn andere berichten including die hierboven met mijn vraag ook :joy: Ze waren daarna ook echt binnen 1 a 2 min zichtbaar, dus ik dacht al WOW Nes is snel! En toen na een stuk of 4 a 5 berichten vertrouwde de site me weer denk ik, want toen stopte de melding na het plaatsen van een bericht.

1 like

Ik heb ze goed gekeurd @Nescio

2 likes

Wowie, dan ben je echt rapido! Is dat standaard, dat als er 1 bericht nagekeken moet worden, de daarop volgende 5 ofzo ook moeten worden gecheckt? :slight_smile: Of is dat dan totdat een mod (jij in dit geval) weer genoeg vertrouwen in de poster hebt en het dan weer op niet checken zet? nieuwsgierig aagje hier

2 likes